Ο Παναθηναϊκός και ο Ομπράντοβις δεν είχαν πάντα, άφθονο χρήμα να διαχειριστούν. Όχι μόνο στα 2 χρόνια του Σπόρτινγκ, αλλά και τις επόμενες χρονιές όπως και τις σεζόν 2010-11 και 2011-12. Η ικανότητα του Ζοτς στα δύσκολα και ο τρόπος που ο Παναθηναϊκός τα κατάφερε, δεν αφήνουν κανένα σημείο κενό.
Το 2002-03 έχοντας χάσει όλα τα αστέρια του, είναι πρώτος στην κανονική περίοδο (11-3 νίκες) έχοντας και την καλύτερη διαφορά πόντων (+64). Ο δε γαύρος του Κορυδαλλού έχει 7-7 νίκες και είναι στην 3η θέση. Στο ΤΟΠ-16, αποκλείεται για μία νίκη (3-3) από την συνέχεια (η Σιένα πέρασε με 4-2) και το Φ4 της Βαρκελώνης.
Το 2003-04, στην 2η χρονιά του Σπόρτινγκ είναι 5ος στην κανονική περίοδο (7-7 νίκες) έχοντας έναν όμιλο «φωτιά» με Τσσκα, Μπολόνια, Μακάμπι, Σιένα, Ζαλγκίρις, Μάλαγα. Ο δε γαύρος του Κορυδαλλού έχει και αυτός 7-7 νίκες αλλά με την Εφες, την Βαλένθια, την Σλασκ, την Άλμπα και την Βιλερμπάν. Στο ΤΟΠ-16 και οι 2 δεν τα καταφέρνουν (2-4 ο Παναθηναϊκός, 1-5 ο γαύρος) και αποκλείονται. Στον τελικό φυσικά φτάνουν οι 2 ομάδες που είχε το τριφύλλι στον όμιλο (Μακάμπι και Μπολόνια).
Και τις 2 χρονιές που οι 2 αιώνιοι δεν έχουν μεγάλο μπάτζετ η διαφορά στην Ευρωλίγκα έιναι εμφανής και αυτή αποτυπώνεται και στους εγχώριους τίτλους όπου ο Παναθηναϊκούς παίρνει 2 πρωταθλήματα και 1 κύπελλο. Ο γαύρος στον μοναδικό τίτλο που έφτασε σε τελικό και διεκδίκησε (κύπελλο 2004), τον έχασε από τον άρη.
Την σεζόν 2004-05 με τους 2 αιώνιους να προσπαθούν να επανέλθουν σταδιακά στα καλά στάνταρ τους, ο Παναθηναϊκός σε δύσκολο όμιλο πάλι με Τσσκα, Μπένετον, Ούλκερ, Ταου, Μάλαγα κάνει ένα εμφατικό 8-6 και είναι 2ος. Ο γαύρος με 4-10 βγαίνει έβδομος αν και έχει αντιπάλους την Εστουντιάντες, την Πρόκομ και την Τσιμπόνα και πάει σπίτι του. Στο ΤΟΠ-16 ο Παναθηναϊκός με 4-2 νίκες, τα καταφέρνει και αποκλείει Μπολόνια και Ταου φτάνοντας στα πλει οφ. Εκεί αποκλείει την Εφες με 2-1 νίκες και φτάνει στο Φ4. Εκεί θα αποκλειστεί από την Μακάμπι, αλλά θα κερδίσει στον μικρό τελικό την σχεδόν αήττητη (1 ήττα σε 22 αγώνες) μέχρι το Φ4 και οικοδέσποινα, Τσσκα.
Στην Ελλάδα ανετο νταμπλ,αφού στους τελικούς εκείνα τα 3 χρόνια αντίπαλος ήταν η Αεχ (2003, 2005) και το Μαρούσι (2004).
Από το 2005-06 μέχρι και το 2009, ο Παναθηναϊκός ξοδεύει και κυριαρχεί. Το ίδιο κάνει και ο γαύρος βέβαια, αλλά χωρίς αντίκρυσμα.
Το 2009 ο Παναθηναϊκός του Ομπράντοβιτς, σαρώνει τα πάντα. Μία ομάδα με μεγάλα ονόματα και βαριά συμβόλαια. Το 2010 κράτάει τα βαριά χαρτιά, ενισχύεται με Χάισλιπ και Γκόλεματς αλλά χάνει τον Φεβρουάριο το Κύπελλο από τον γαύρο. Λίγες εβδομάδες αργότερα, στα μέσα Μάρτη, ο ΠΑΟ έχει αποκλειστεί από το Φ4 της Ευρωλίγκα μην μπορώντας να καταβάλει τα εμπόδια των Παρτίζαν και Αμαρουσίου. ΄
Το πρωτάθλημα Ελλάδας, είναι ο τίτλος που σώζει την σεζόν.
Το καλοκαιρι του 2010 φεύγουν μεγάλα ονόματα. Σάρας, Σπανούλης, Πέκοβιτς, αποτελούν παρελθόν ο καθένας για διαφορετικούς λόγους. Έρχονται οι Μάριτς, Σατο, Καιμακογλου, Βουγιούκας. Ο Μάριτς ξεκινάει την σεζόν με ρήξη τρικέφαλου (Δεκέμβριος 2010). Το μπάτζετ πέφτει αρκετά.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου