- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Φανταστείτε να είχαν δαπανηθεί τα ποσά αυτά για τον Σέρβο «Ντάνιελοβιτς Πελίστριτς» από την Μπρυζ ας πούμε, τι επικά σχόλια θα διαβάζαμε... Οι «γνωστοί» θα τον είχαν σταυρώσει σε σχόλια, σε memes, θα τον χλεύαζαν ως την πιο αποτυχημένη μεταγραφή όλων των εποχών, θα έβλεπαν μίζες πίσω από την μεταγραφή, θα του έβγαζαν οι ίδιοι το εισιτήριο για να γυρίσει στο Βέλγιο, θα ούρλιαζαν που δώσαμε 6εκ για το 50% ενός παίχτη που σκοράρει όσο και ο Σίγκουρτσον, θα προτιμούσαν να κρατάγαμε τον Μπιλάλ, αντί να δίναμε την θέση αυτή σε έναν «μισθοφόρο». Αλλά λόγω ... καταγωγής, την γλύτωσε.
Τι μας έχει προσφέρει την φετινή δεύτερη χρονιά του. Πέντε (5) συμμετοχές στο πρωτάθλημα, δέκα (10) στην Ευρώπη και τρεις (3) στα πλει οφ. Πόσα γκολ? Μηδέν. Κανένα. Μόλις 2 ασσίστ. Με την Εθνική κλήθηκε την φετινή σεζόν σε 6 αγώνες πριν το Μουντιάλ, μόλις 2 συμμετοχές, 0 γκολ.
Στο Μουντιάλ δεν πάτησε καν το χορτάρι. Φυσικά η αξία του από τα 10-11εκ που τον κοστολογούσε η Μάντσεστερ (και πανηγύριζε ο πρώην ΤΔ για την απόκτησή του), έχει πέσει στο ήμισυ. Βέβαια οι αριθμοί αυτοί, δεν αποτελούν έκπληξη.
Η εκτελεστική του δεινότητα στην Ισπανία που πήγε δανεικός από την Μάντσεστερ, ήταν ίδια και χειρότερη με αυτή που έχει σε μας. Μόλις 2 γκολ και 2 ασιστ σε 15 αγώνες με την Γρανάδα και καμία ασίστ και κανένα γκολ στους 35 αγώνες με την Αλαβέζ. Με την Πενιαρόλ που ξεκίνησε την καριέρα του, είχε σε 37 αγώνες μόλις 2 γκολ και 4 ασίστ. Με την Μάντσεστερ μόλις 2 ασίστ και κανένα γκολ σε 25 αγώνες. Γιαυτο και κατέληξε να παίζει κάτι σαν ... «δεξί μπακ» στην Αγγλιά. Μέχρι στιγμής δηλαδή είναι ο Πελίστρι που όλοι γνωρίζουμε στις ομάδες που αγωνίστηκε. Και όμως δώσαμε ... 6 εκ ευρώ για το 50%!!!
Φυσικά ο Φακούντο δεν είναι κακός παίχτης, το αντίθετο. Ξέρει μπάλα, «βλέπει» γήπεδο, έχει ντρίμπλα. Και σε βάθος χρόνου (λογικά), θα αποδώσει. Στα δύσκολα δεν μπόρεσε να γίνει ο ηγέτης, όταν η μπάλα δεν έμπαινε με τίποτα μέσα.
Το χειρότερο όλων, είναι η συμπεριφορά του. Πρόπερσυ υπήρχε προφανώς ανοχή στα ταξιδάκια και τις απουσίες για την Εθνική, αλλά την περυσνή χρονιά το παράκανε. Έπαιξε σε περισσότερους αγώνες με την Εθνική, παρά με τον Παναθηναϊκό.
Μόνιμα τραυματίας ή απόντας με μας και ξεχασμένος βδομάδες στην Ουρουγουάη. Ακόμα και στα πλει οφ την τελευταία αγωνιστική, ζήτησε και έφυγε νωρίτερα για να πάει στην Εθνική Ουρουγουάης.
Η «θεία δίκη» ήρθε με τις μηδέν (0) συμμετοχές στο Μουντιάλ και τον αποκλεισμό της Ουρουγουάης από την συνέχεια.
ΥΓ. Κανόνισε να γυρίσεις τραυματίας και απο εκεί...
ΥΓ1. Κατάφερε να αποκλείσει την Αργεντινή στη φάση των ομίλων του Μουντιάλ του 2002. Με την Αργεντινή, έχασε το Κόπα Αμέρικα από την δεύτερη ομάδα της Βραζιλίας, το 2004. Η τελευταία «καλή» δουλειά του στην καριέρα του είναι πριν από περισσότερο από μία δεκαετία (τέταρτη θέση με την Μαρσέιγ στη Ligue 1 το 14/15). Η πλειοψηφία των δουλειών του σε σύλλογο, έχει λιγότερο από 50% απόδοση και το τελευταίο πρωτάθλημα το πήρε πριν 30χρόνια (Βελέζ 1998). Κατάφερε να αποκλείσει την Ουρουγουάη στη φάση των ομίλων του Μουντιάλ σε έναν όμιλο με το Cabo Verde και τη Σαουδική Αραβία. Κρίμα...
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου