Το έρμο το τριφυλλάκι...

O νέος CEO μια χαρά ανέλυσε τα τεχνοκρατικά θέματα. Αριθμοί, ποσοστά, έσοδα, χρήματα, οτι χρειάζεται ένας «λογιστής» να ακούσει δηλαδή. Και αυτή είναι η γραμμή εδώ και χρόνια. Το ... ισοζύγιο. 

Συνηθισμένοι πλέον οι οπαδοί, δεν εκπλήσσονται καν που η λέξη «πρωτάθλημα» δεν αναφέρεται σχεδόν ποτέ από ΤΔ, CEO, διοικητικά στελέχη. ΑΝ αναφέρεται, είναι πάντα ... στον ενικό αριθμό. Πρωτάθλημα (το). Όχι πρωταθλήματα (τα). 

«Άρα καλές ευρωπαϊκές πορείες, πρωταγωνιστούμε στο ελληνικό πρωτάθλημα, παράγουμε ταλέντο, το οποίο χρησιμοποιούμε». Αυτοί έιναι οι στόχοι μας.

Τα ενδιαφέροντα της συνέντευξης ήταν οτι μάλλον θα έχουμε συνεπενδυτές στον Βοτανικό, κάτι που σημαίνει οτι δεν θα έχουμε αλλαγή διοίκησης με την έννοια της καθαρής πώλησης ολόκληρου του ποσοστού. 

To γνωστό «παραμύθι» με υπερσύγχρονο και Ακρόπολη, είναι παντελώς αδιάφορα για τον οπαδό που έχει μυαλό. Και από το κλειστό του Ρέντη οι γαύροι βλέπουν την Ακρόπολη. So?

Φυσικά το δούλεμα συνεχίζεται όταν υπάρχει κεντρικό θέμα και με κεφαλαία γράμματα και λέει «ΤΟΝ ΜΑΙΟ ΤΟΥ 2027 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΑΟ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΟΝ ΒΟΤΑΝΙΚΟ», αλλά προς το τέλος διαβάζουμε οτι ... 

«Στην χειρότερη περίπτωση θεωρείτε ότι ο Παναθηναϊκός μπορεί να μην προλάβει να ξεκινήσει τον Αύγουστο του 2027 και να μπει μέσα τον Σεπτέμβριο ή τον Οκτώβριο;  

«Είναι κάτι που θα θέλαμε να το αποφύγουμε.» Nα γελάσεις ή να κάψεις δηλαδή?

Από τον Μάιο στον Οκτωβριο δηλαδή (εδώ κολλάει και η φράση οτι ο Παναθηναϊκός ίσως χρειαστεί να δώσει κάποιος αγώνες την σεζόν 2027-28 στο Οακα) που ακούσαμε λίγο καιρό πριν.

Και φυσικά η τεχνοκρατική αντίληψη παρουσιάστηκε αυτούσια με την φράση οτι «Όλα αυτά τα χρώματα που βλέπετε εδώ (και αφορούν τους φωτισμούς στο στέγαστρο) μπορεί να είναι κόκκινα, ο χορηγός είναι κόκκινος, ή αν είναι κάτι άλλο». Αν φέρνουν έσοδα, το πράσινο γίνεται κόκκινο. Ξεκάθαρη τεχνοκρατική αντίληψη, στην πιό «ωμή» μορφή της.

Κάποτε τρωγαμε το «παραμύθι» οτι ο χορηγός δεν αλλάζει, μέχρι που εμείς οι ίδιοι τον αλλάξαμε. Εδω και δεκαετίες, αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα του τμήματος αυτού. ΔΕΝ ΖΗΤΑΕΙ κάτι, παίρνει απλά οτι του δίνουν. Και όποιος ΔΕΝ ζητάει, ΔΕΝ λαμβάνει.

Γιατί κανείς δεν δίνει, αν δεν ζητήσεις.  

Μία συμβουλή μόνο. Όσο η ΠΑΕ αντιμετωπίζεται ψυχρά και λογιστικά, θα παραμένει «ξένη» και μη προσιτή. Όχι στους επενδευτές, αλλά στους «πελάτες» της. Τους οπαδούς.  Προσπαθείστε να δείτε και λίγο ... Παναθηναϊκό και τριφύλλι, πέραν των εσόδων. 

Για σας, είναι πετυχημένη μία σεζόν με νέο γήπεδο, 30χιλ διαρκείας, πωλήσεις δεκάδων εκ, συμμετοχή σε ομίλους Γιουρόπα και 2η θέση. Για μας, είναι αποτυχία. Γιατί δεν θα είμαστε πρωταθλητές. Όταν αποφασίστετε να «παντρέψετε» αυτά τα 2, θα αλλάξουν πολλά. 

Βάλτε λίγο συνάισθημα στην τσέπη. Όσο χωράει τέλος πάντων...

ΥΓ. Το ανάποδο τριφύλλι στο πέτο, έτυχε. Ξεκίνησε κανονικά στην θέση του, αλλά ... μαράθηκε και γύρισε ανάποδα. Κανείς δεν το παρατήρησε και δεν το διόρθωσε και ο τελευταίος που φταίει, είναι αυτός που το φόραγε. 

Βέβαια παλιότερα, είχαμε ολόκληρη φανέλα με ανάποδα τριφύλια, γιατί έτσι ήθελε η εταιρεία, αργότερα έχουμε κόκκινο χρώμα στην φανέλα γιατί έτσι θέλει ο χορηγός, μελλοντικα θα έχουμε ίσως και κόκκινο χρώμα στο γήπεδο γιατί έτσι θέλουν οι επενδυτές, γενικά ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΘΕΛΟΥΝ, ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΤΙ.

Σχόλια