Τους κάνει πλάκα...

Πέρυσι ήθελαν τον Αντίνο, τους τον κλέψαμε. Φέτος ο «τελευταίος πιστός» συνεχίζει να τους κάνει πλάκα. 

Ντε Φράι, θέλατε? Στα πράσινα ο Ντε Φράι.

Τσάπρα θέλατε?  Στα πράσινα ο Τσάπρας.

Καμαρά θέλατε? Στα πράσινα ο Καμαρά.

Για τολμήστε να γράψετε για επόμενο μεταγραφικό στόχο. Στα πράσινα θα καταλήξει.

Μπορεί πρωτάθλημα να μην παίρνουμε εδώ και ποοοοολλά χρόνια, αλλά ούτε εσείς πήρατε Αντίνο και Καμαρά.  

Είναι να μην βάλει κάτι στο μάτι ο πρόεδρος, αν βάλει το πρωτάθλημα ... κρυφτείτε...

=====================================================================

         

Σχόλια