Τελικά γίνονται γήπεδα εκεί που θέλουν οι ομάδες, ή δεν αλλάζουν οι νόμοι?

Ειναι εκπληκτικό πόσα βαζελακια μπορούν να μαζευτούν και να σχολιάζουν για το γήπεδο του γαύρου, χωρίς να έχουν επαφή με την πραγματικότητα.

Ο γαύρος θέλει να φτάσει την οροφή στα 50-52 μέτρα, αντί 38 που είναι τώρα και οι αμοιβάδες λένε «μα δεν γίνεται, πρεπει να αλλάξει το ενα, να αλλάξει το αλλο / θα πάρει χρόνο, θα κοπεί στο ΣτΕ»

Οι ιδιες αμοιβάδες ελεγαν τα ίδια για το γήπεδο της αεχ
«Δεν γίνεται, ο ΣΔ πρέπει να αλλάξει, θα τους κυνηγήσει ο Δήμος»
«Δεν γίνεται, δεν υπάρχει χωρος, θα πάνε στα Λιοσια»
«Δεν γίνεται, δεν υπάρχει χώρος για πάρκινγκ - Ντέμης»
«Δεν γίνεται, θα καταπατήσουν το Αλσος, δεν προβλέπεται από τον Νομο»
Τελικά έχτισε γηπεδο η αεχ εκεί που ήθελε, ΟΠΩΣ ΗΘΕΛΕ ΚΑΙ ΔΙΚΟ ΤΗΣ. Τι έκανε? ΑΛΛΑΞΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ, αυτόν που ΔΕΝ αλλάζει. Τροπολογία πέρασε και «τσουπ» όλα νόμιμα.


Με τον 4277/2014 (άρθρο 81) για το Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αθήνας. Οι μετέπειτα ρυθμίσεις που ολοκλήρωσαν το έργο περιλαμβάνουν: Παραχώρηση Χώρου: Εγκρίθηκε η χωροθέτηση και παραχωρήθηκαν περίπου 6 στρέμματα (αρχικά χαρακτηρισμένα ως δασικά/αναδασωτέα) από το Άλσος της Νέας Φιλαδέλφειας για τις ανάγκες των αθλητικών εγκαταστάσεων του γηπέδου της Αεχ.

Αντισταθμιστικά & Προστασία: Προβλέφθηκε ταυτόχρονα η περιβαλλοντική προστασία και αναβάθμιση του υπόλοιπου Άλσους, με την Αεχ να παραχωρεί επιπλέον εκτάσεις (περίπου 0,9 στρέμματα) για την υλοποίηση περιμετρικού πεζόδρομου και έργων ανάπλασης.

Νομιμότητα & ΣτΕ: Οι συγκεκριμένες νομοθετικές ρυθμίσεις και η αλλαγή χρήσης γης ελέγχθηκαν ενδελεχώς και κρίθηκαν συνταγματικά αποδεκτές από την Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας (αποφάσεις ΣτΕ 2153 και 2154/2015), επιτρέποντας την απρόσκοπτη ανέγερση του γηπέδου.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ο γαύρος, θυμάστε ΠΩΣ έχτισε το Καραισκακης? Με τον σταυρό στο χέρι? Θυμάστε μήπως που άνηκε αρχικά το στάδιο αυτο (ΕΟΕ), που ήταν δημοτικό ποδηλατοδρόμιο και στέγαζε 2 και 3 και 4 (γαύρο - Εθνικό - Προοδευτική - Πανιώνιο) ποδοσφαιρικούς συλλόγους ενιότε και ΟΛΟ τον στίβο του Πειραια?

Θυμάστε πως σε μια νύχτα πέρασε απο την βουλή τροπολογία και πέρασε στα χέρια της ΓΓΑ η οποία ... αποφάσισε οτι θα γίνει γήπεδο ποδοσφαίρου του γαύρου? Τα θυμάστε όλα αυτά? Και θα κωλώσει ο γαύρος, επειδή πρέπει να σηκωθεί άλλα 15 μέτρα το γήπεδο...

Στις 3/12/2002 η ολομέλεια της Ε.Ο.Ε, με ψήφους 17 υπέρ, 11 κατά και 1 λευκό, καθώς και 8
απουσίες (δηλαδή με την έγκριση του 45%) ενέκρινε την παραχώρηση του σταδίου στη ΓΓΑ. Η Κυβέρνηση και η Αξιωματική Αντιπολίτευση ΑΦΑΙΡΕΣΑΝ στις 5/3/2003 με άρθρο νόμου ένα περιουσιακό στοιχείο της ΕΟΕ και το παραχώρησαν στην Γενική Γραμματεία Αθλητισμού.

Αυτή με τη σειρά της στις 21/4/2003 παραχώρησε την χρήση και εκμετάλλευση του Ερασιτέχνη Γαύρου, (Χωρίς η Ε.Ο.Ε να γνωρίζει ποιά ακριβώς σύμβαση και με τι όρους έχει υπογράψει η ΓΓΑ με τον Ερασιτέχνη γαύρο) η οποία ανέθεσε το project στην Καραϊσκάκη Α.Ε (κύριος μέτοχος ο πράκτορας) αφού προφανώς ο Ερασιτέχνης γαύρος δεν είχε κεφάλαια για να κάνει γήπεδο η στάδιο..

Η χρονική διάρκεια παραχώρησης ήταν 49 έτη. Δεν προβλέπεται κανένα αντισταθμιστικό όφελος προς την ΕΟΕ για το περιουσιακό στοιχείο που της υφαρπάξανε, παρά μόνο το ποσοστό 15% επί των ετησίων εσόδων που θα αποδίδεται μετά το 2019, δηλαδή 15 ολόκληρα χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας και εμπορικης εκμετάλλευσης. 
 


Ο νόμος (2948/2001) και το ΦΕΚ (228/Α/9-10-01) είναι ξεκάθαρα. Και για να μεγαλώσει η χωρητικότητα, θα πρέπει να μεγαλώσουν οι διαστάσεις του γηπέδου. Κυρίως το ύψος. Και για να γίνει αυτό, θα πρέπει να αλλάξει ο νόμος. Αλλά οι νόμοι δεν αλλάζουν, έτσι μας λένε εδώ και 6 χρόνια. 

Για την ακρίβεια οι νόμοι δεν αλλάζουν ΜΟΝΟ στην Λεωφόρο Αλεξάνδρας 160. Στη Νέα Φιλαδέλφεια και στο Φάληρο αλλάζουν ακριβώς όπως θέλουν οι ομάδες. Και καλά κάνουν.

Aν τα καταφέρουν τότε ΚΑΙ θα έχουν αλλάξει νόμους (που ΔΕΝ γίνεται όπως μας έλεγαν) ΚΑΙ θα έχουν το μεγαλύτερο γήπεδο χωρητικότητας 50χιλ. Όλα τα αφηγήματα που μας πούλαγαν δηλαδή, θα «πέσουν» σε λίγους μήνες.


Και πιστευετε οτι δεν θα τα καταφέρει? Εβγαλε ολόκληρη Νέα Φιλαδέλφεια, που ήταν στο φάκελο των Ολυμπιακών αγώνων και θα τον «κόψει» τώρα, ποιος? ΠΟΙΟΣ? Ο νόμος? Ο ΣΔ? Το ΣτΕ?

Ρε, ειστε όντως τόσο ηλίθιοι?
Τι ειναι η κούλα και ο γαύρος στις διαπραγματεύσεις?
Παναθηναικός?
Να τον κοροιδεύει ο κάθε δημαρχούκος σαν τον Καμίνη?

Ο μελισσούλας και ο φαταουλ, εβαλαν δικους τους, στους Δήμους και έλυσαν το προβλημα. Απίστευτο?Φανταζόταν κανένας ποτέ οτι θα διοικείται Δήμος από τον Μώραλη και από τον Βούρο? Όχι, ε? Ε να, που το έκαναν!

Τι ειναι η κουλα και ο γαυρος στις διαπραγματευσεις?
Παναθηναικός?
Σκυμμένο κεφάλι και «μάλιστα»?
Σκυμμέο κεφάλι και «δεν αλλάζει ο νόμος, δεν αλλάζει το ΠΔ, δεν θέλει ο Δήμος»?
Αλλαξε ο νομος για την ΝΦ και μια χαρα βρέθηκαν τα στρέμματα απο το Άλσος.
Θα αλλάξει ΟΤΙ χρειάζεται για το χαρισμένο και θα χτισει ΟΤΙ θέλει ο γαυρος.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Εμείς θέλαμε υπογειοποίηση της Λεωφόρου, πεζοδρόμηση της Τσόχα και της οδού Παναθηναϊκού. Ε, δεν γίνονταν αυτά μας έλεγαν. Θα γίνουν όμως μόλις γκρεμιστεί η Λεωφόρος για να κατουράνε οι σκύλοι εκεί. Γιατί το μόνο πρόβλημα στον χώρο ΔΕΝ ήταν τα σχολεία, αλλά οτι δεν χώραγε ΠΟΤΕ ένα εμπορικό σαν του Βωβού. Να βολευτεί το τότε «παρεάκι» δηλαδή.

Aς δούμε τι θα γίνει στην περιοχή της Λεωφόρου Αλεξάνδρας, ΑΦΟΥ (φυσικά) φύγει ο Παναθηναϊκός από εκεί.

Το τμήμα του γηπέδου (πέταλο) που θα έμενε ως κομμάτι αυτού, για να μας θυμίζει σε όλους τι υπήρχε εκεί ΔΕΝ θα διατηρηθεί. Βέβαια εμείς ξέραμε οτι θα μείνει ένα μικρό κομμάτι, το οποίο οπτικά θα λειτουργούσε ως μουσείο και θα θύμιζε σε όποιον περνάει από εκεί την ιστορία του χώρου.

Αντί του μεγαλοπρεπούς πετάλου που θα θύμιζε την ΘΥΡΑ-13 αλλά και την Λεωφόρο την ίδια, θα υπάρχει μία ... πινακίδα, στην καλύτερη ένα γλυπτό (!)

Η Λεωφόρος θα υπογειοποιηθεί, κάτι που ήταν από δύσκολο εως αδύνατο για κατασκευή νέου γηπέδου εκεί, γιατί θα βρίσκονταν αρχαία αλλά και γιατί υπάρχει το μετρό ακριβώς δίπλα, αλλά τελικά είναι πανεύκολο για το υπόγειο πάρκινγκ 700 θέσεων που θα καρπωθεί τα έσοδά του ο Δήμος.

Η οδός Τσόχα και η οδός Παναθηναϊκού, θα πεζοδρομηθούν. Κάτι τέτοιο βέβαια δεν μπορούσε να γίνει όσο ο Παναθηναϊκός ζητούσε και συζητούσε για νέο γήπεδο στην Λεωφόρο καθώς ήταν μία κίνηση που μεγάλωνε τις διαστάσεις του νέου γηπέδου στον υπάρχοντα χώρο. Παραδόξως τώρα γίνεται.

Μία ενδιαφέρουσα φωτογραφία (μελλοντικής απεικόνισης χώρου από την οποία απουσιάζουν κτίσματα τα οποία ήταν αδύνατον ... να μετακινηθούν), έχει εξαφανίσει τα σχολεία και τα γήπεδα μπάσκετ. Αυτά που δεν μπορούσαν να φύγουν ποτέ!

Στις 7/7/2023 στην 17η συνεδρίαση της Περιφέρειας Αττικής, ψηφίστηκε παρέμβαση η οποία αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο για αθλητικές εγκαταστάσεις του Ερασιτέχνη Παναθηναικού σε έκταση δεκάδων στρεμμάτων από την Τσόχα και κάτω μέχρι τον Λυκαβητό. Τελικά στην περιοχή χωράνε και αθλητικές εγκαταστάσεις και γήπεδα 5 Χ 5 και κλειστό γυμναστήριο για τα λοιπά σωματεία της περιοχής 😂. Αν και όποτε τελειώσουν όλα στον Ελαιώνα, τότε ίσως να μπορέσει να διεκδικήσει ο Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός εγκαταστάσεις για αυτόν, στον χώρο της Λεωφόρου (ο οποίος τότε θα είναι πάρκο).


Τέλος, η ανάπλαση της περιοχής γύρω από την Λεωφόρο στην οποία ως δια μαγείας ... βρέθηκαν 20 στρέμματα χώρου 😂! (5/8/2023). Τόσα χρόνια μας λένε οτι «δε μπορεί να πειραχθεί τίποτα στην περιοχή». Τελικά μπορεί η όχι; Πως αλλιώς θα γίνουν επενδύσεις δεκάδων εκ. ευρώ;


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Και κάθεστε και γράφετε «δεν γίνεται να αλλάξει το ένα, δεν γίνεται να αλλάξει το άλλο» και ΕΧΕΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ, ΡΕ ΖΩΝΤΟΒΟΛΑ ΔΥΟ ΕΤΟΙΜΑ ΓΗΠΕΔΑ ΠΟΥ «ΔΕΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΤΟ ΕΝΑ, ΔΕΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΤΟ ΑΛΛΟ»

ΕΤΟΙΜΑ ειναι ΡΕ, παίζουν ποδόσφαιρο εκεί, ρε μοσχάρια δίποδα. Σηκώνουν πρωταθλήματα εκεί. ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΟΥΣ. ΕΚΕΊ ΠΟΥ ΜΕΓΆΛΩΣΑΝ γεννεές ολόκληρες.

Από πότε γίινατε όλοι εσείς, «γιες σερ»?

Τι οπαδοί είστε εσείς, που δεν διαμαρτύρεστε ποτέ και περιμένετε ΕΝΑ πρωτάθλημα και αυτό ως «δώρο» για το νέο γήπεδο, το οποίο αντί να είναι έτοιμο το 2008 ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΜΑΣ, θα είναι το 2028 και δίπλα απο του Ρεντη?

Αλαφουζος άλλα 20 χρόνια και πολύ σας ειναι. Και ένα πρωτάθλημα ανα 20 χρονια, γιατί αυτό σας αξίζει. Οποτε έρθουν αυτά τα 20 χρόνια. Το πρόβλημα είναι οτι μαζί με σας, καιγόμαστε και μεις.

Σχόλια