Αναρτήσεις

Τους κάνει πλάκα...

Άλλοι παίζουν κανονικά εδώ και 4 μήνες ... αλλά δεν τους κάλεσες..

Βάλτο αγόρι μου....

«Ταβερνιάρης...»

Έλα τώρα, σιγά την Λευκορωσία...

Η μέρα με τη νύχτα...

Δεν σου κάθεται, ούτε ο λήγοντας...

Μπράβο στις αθλήτριες, «μπράβο» και στην ΕΟΚ

Προετοιμάσου για την επόμενη «γκέλα» που θα σε «σταυρώσουν» πάλι...

Ροκ συμφωνία, από τον «Καρβέλα»

Ταβάνιασε και η Εθνική...

Tι να 'χουν τα έρμα και «ψοφάνε»...

Όταν βγάζουμε τα «γυαλιά», οπαδικά και μη...