- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Πριν απο 2 μήνες (11/7) ανακοινώνεται το εγχείρημα του Pao Alive, ένα όνειρο που όταν γίνει πραγματικότητα, θα αλλάξει τα δεδομένα του Συλλόγου. Η προσπάθεια αυτή βασίζεται στην συμβολή-συνδρομή του κόσμου. Ακόμα και αν δεν μαζευτεί το ποσό, τα χρήματα θα μείνουν στον Ερασιτέχνη. Στην ουσία θα λυθούν (στην χειρότερη) τα οικονομικά προβλήματα του Ερασιτέχνη και θα επιστρέψει στην φυσική του θέση. Στην κορυφή. Με αφορμή τους 2 μήνες (σχεδόν) από την έναρξη του εγχειρήματος αυτού, ας γυρίσουμε το χρόνο λίγο πίσω!
Πως αντιμετωπίζουν την προσπάθεια αυτή, οι οπαδοί των άλλων ομάδων? Συνήθως διαβάζουμε για «ζητιανιά», «ελεημοσύνη» ή «έρανο», κυρίως από τους ερυθρόλευκους οπαδούς. Μία ομάδα που ΔΕΝ έχει έσοδα από το ποδόσφαιρο, τη ναυαρχίδα του συλλόγου (λόγω απόφασης της διοίκησης χάσαμε την συμμετοχή σε Ευρωπαϊκούς αγώνες και έχουμε δυσβάχτατα χρέη), είναι λογικό να στραφεί στους οπαδούς της και να τους ενεργοποιήσει.
Αν αυτό λέγεται «ζητιανιά», πως άραγε λέγεται η προσπάθεια μιας άλλης ομάδας να κάνει τα ίδια έχοντας εκατοντάδες εκ ευρώ έσοδα από το ποδόσφαιρο, επί χρόνια? Το 2011 με τον οσφπ να είναι 11-12 φορές μέχρι τότε στους ομίλους Champions League, να έχει δικό του γήπεδο και μέσο όρο 20-25χιλ οπαδών εκεί και να έχει νέα ιδιοκτησία που «επενδύει», προτιμήθηκε ο.... «έρανος» από την επένδυση!!!!
«Κάθε τρυλικό sms μετράει για τον ερασιτέχνη». Ποιόν ερασιτέχνη θα πείτε το 2011 και θα έχετε και δίκιο. Στο eimai-olympiacos. gr διαβάζουμε τις ...λεπτομέρειες. Το σλόγκαν ήταν «ολυμπιακός 2020» και θα διαρκούσε 150 μέρες. 5 μήνες δλδ. Για να βγει η χρονιά εκείνη ΜΟΝΟ!!! Μετά δεν χρειάζονταν μάλλον. Μιλάμε για όραμα, όχι αστεία τώρα. Πόσα μαζεύτηκαν? Δεν μάθαμε ποτέ. Ούτε αν «σώθηκε» ο ερασιτέχνης ο οποίος μάθαμε οτι παραδώθηκε το 2010 με 7 εκ ευρώ χρέη, αλλά χωρίς κάποια ΕΠΙΠΤΩΣΗ!!!!
3εκ ευρώ ήθελαν να μαζέψουν σε 5 μήνες. Σε 1 ώρα είχαν ήδη 1000 sms. 1480 ευρώ δλδ.
Τι φιλικά με τους ορθοντοξ μπράδερς, τι ειδική F1 στους δρόμους του λιμανιού, τι συναυλίες, τι δηλώσεις αθλητών απο ΟΛΑ τα αθλήματα (πόλο-βόλλευ-ιστιοπολοία), εξαιρούνται μπάσκετ γυν και χάντμπολ που δεν είχαν αγοράσει το αφμ ακόμα, όλοι αμέσως επιστρατεύτηκαν κατόπιν εντολής.
Ποιοί άλλοι βοήθησαν στον «έρανο»? Πολιτικοί, ηθοποιοί, πρύτανεις (αιπηστύμωνες), όλοι πήραν μέρος στην καμπάνια καθώς η «γραμμή» καθορίζεται από αλλού. Πρωτος απ όλους ο νυν δήμαρχος Πειραιά, Μιχαλολιάκος, ο οποίος τοτε ήταν αρεστός και τους εξυπηρετούσε. Μετά αποδέιχτηκε «κρυφο-παναθηναίκός» και τον πέταξαν για να αναλάβει το no-politica κομμάτι του τρύλου την Διοίκηση του Δήμου.
Οχι, κανένας απο αυτούς δεν πάταγε στον ερασιτέχνη εκείνα τα χρόνια γιατί ήταν άδεια τα γήπεδα που αγωνίζονταν. Ούτε ήξεραν ποιά τμήματα έχει ο ερασιτέχνης οσφπ.
Ραδιοφονικοί σταθμοί πήραν από το χεράκι την πρωτοβουλία...
Το αποκορύφωμα ήταν ΟΤΑΝ και Η ΚΡΑΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ (ΝΕΤ) χρησιμοποιήθηκε για τον σκοπό αυτό, αφού πολύ απλά...μπορούσε!!!
Το οτι μάζευαν κέρματα για να δώσουν στις παίχτριες, αποδεικνύει την κακή οικονομική κατάσταση των τμημάτων και φυσικά την ύπαρξη χρεών (που παραδέχτηκαν οι ίδιοι το 2019 πλέον). Προφανώς εκείνα τα χρόνια από την ύπαρξη χρεών σε ποδόσφαιρο-ερασιτέχνη δεν υπήρχε σαλιο (εξου και το «έγκλημα κατά της Ελλάδας»), αλλά το πρόβλημα είναι ΠΩΣ ΠΕΡΝΑΓΑΝ ΤΟΣΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ από την ΕΕΑ με τα χρέη αυτά, χωρίς ποινές!!!
Από την καμπάνια, η τον «έρανο» του οσφπ κρατάμε τον ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ στήριξης. Κινητοποιήθηκαν ΑΜΕΣΩΣ πολιτικοί (βουλευτές-δήμαρχοι), επιστήμονες, αθλητές, παλαίμαχοι. ραδιόφωνο, τηλεόραση, ίντερνετ. Το αν μαζεύτηκαν τα 3εκ που ήθελαν για τα 7εκ χρέη του Ερασιτέχνη, κανείς δεν το έμαθε. Αλλά τα άμεσα «αντανακλαστικά» στο αρχικό σχέδιο, είναι κάτι που θα έπρεπε να το λάβουμε σοβαρά υπόψην στο δικό μας σχεδιασμό.
Ποιός από τους ερυθρόλευκους οπαδούς θυμάται αυτή την ...καμπάνια, η τον «έρανο», (όπως θέλετε πείτε το)? Σχεδόν κανένας. Όλοι θυμούνται τα 50 ευρώ που έβαζε υποχρεωτικά ο πράκτορας στα διαρκείας τότε (2005) για τον Ερασιτέχνη. Το εγχείρημα του 2011, έχει ήδη ξεχαστεί.
Μάλλον βρέθηκαν άλλοι τρόποι να χρηματοδοτηθεί ο ερασιτέχνης με επιτυχία και να βρεθούν λεφτά για αγορά ΑΦΜ άλλων σωματείων. Εκτός αν μαζέυτηκαν τόσα πολλά, που φτάνουν ακόμα και για τις μέρες μας. Αλλα τότε θα μας το «κοπάναγαν« συνεχώς. «Εμείς τότε μαζέψαμε 3-7-13εκ», «εμείς ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ τότε σώσαμε τον Ερασιτέχνη», «εμείς τότε...». Μάλλον ήταν τόσο πετυχημένο που το έχουν ξεχάσει όλοι. Αν βέβαια είχε πετύχει θα είχε εφαρμοστεί και την επόμενη χρονιά.
Ο κόσμος του Παναθηναϊκου καλείται να αποδείξει οτι έχει Παναθηναϊκή Συνείδηση. Οτι διαφέρει. Οτι θα το κάνει επειδή θέλει και όχι επειδή πρέπει.
Επειδή αγαπάει τη Μάνα του Λόχου και γνωρίζει την ιστορία και την αξία της.
Επειδή δεν περιμένει τα 2 δημοφιλή τμήματα για να δείξει οτι «πηγαίνει» στο γήπεδο.
Επειδή ο Σύλλογος δεν είναι ποδόσφαιρο και μπάσκετ, αλλά κολύμβηση, ξιφασκία, πυγμαχία, futsal, τοξοβολία, ποδηλασία, γυναικείο βόλλευ και μπάσκετ και ένα σωρό άλλα αθλήματα.
Επειδή λαχταρά να βλέπει το τριφύλλι να κυματίζει πάντα στην πρώτη θέση. Επειδή είναι γιαυτόν τρόπος ζωής.
ΥΓ. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Γιώργο για την υπενθύμιση του θέματος και για αρκετά από τα στοιχεία.
Πως αντιμετωπίζουν την προσπάθεια αυτή, οι οπαδοί των άλλων ομάδων? Συνήθως διαβάζουμε για «ζητιανιά», «ελεημοσύνη» ή «έρανο», κυρίως από τους ερυθρόλευκους οπαδούς. Μία ομάδα που ΔΕΝ έχει έσοδα από το ποδόσφαιρο, τη ναυαρχίδα του συλλόγου (λόγω απόφασης της διοίκησης χάσαμε την συμμετοχή σε Ευρωπαϊκούς αγώνες και έχουμε δυσβάχτατα χρέη), είναι λογικό να στραφεί στους οπαδούς της και να τους ενεργοποιήσει.
Αν αυτό λέγεται «ζητιανιά», πως άραγε λέγεται η προσπάθεια μιας άλλης ομάδας να κάνει τα ίδια έχοντας εκατοντάδες εκ ευρώ έσοδα από το ποδόσφαιρο, επί χρόνια? Το 2011 με τον οσφπ να είναι 11-12 φορές μέχρι τότε στους ομίλους Champions League, να έχει δικό του γήπεδο και μέσο όρο 20-25χιλ οπαδών εκεί και να έχει νέα ιδιοκτησία που «επενδύει», προτιμήθηκε ο.... «έρανος» από την επένδυση!!!!
«Κάθε τρυλικό sms μετράει για τον ερασιτέχνη». Ποιόν ερασιτέχνη θα πείτε το 2011 και θα έχετε και δίκιο. Στο eimai-olympiacos. gr διαβάζουμε τις ...λεπτομέρειες. Το σλόγκαν ήταν «ολυμπιακός 2020» και θα διαρκούσε 150 μέρες. 5 μήνες δλδ. Για να βγει η χρονιά εκείνη ΜΟΝΟ!!! Μετά δεν χρειάζονταν μάλλον. Μιλάμε για όραμα, όχι αστεία τώρα. Πόσα μαζεύτηκαν? Δεν μάθαμε ποτέ. Ούτε αν «σώθηκε» ο ερασιτέχνης ο οποίος μάθαμε οτι παραδώθηκε το 2010 με 7 εκ ευρώ χρέη, αλλά χωρίς κάποια ΕΠΙΠΤΩΣΗ!!!!
3εκ ευρώ ήθελαν να μαζέψουν σε 5 μήνες. Σε 1 ώρα είχαν ήδη 1000 sms. 1480 ευρώ δλδ.
Ποιοί άλλοι βοήθησαν στον «έρανο»? Πολιτικοί, ηθοποιοί, πρύτανεις (αιπηστύμωνες), όλοι πήραν μέρος στην καμπάνια καθώς η «γραμμή» καθορίζεται από αλλού. Πρωτος απ όλους ο νυν δήμαρχος Πειραιά, Μιχαλολιάκος, ο οποίος τοτε ήταν αρεστός και τους εξυπηρετούσε. Μετά αποδέιχτηκε «κρυφο-παναθηναίκός» και τον πέταξαν για να αναλάβει το no-politica κομμάτι του τρύλου την Διοίκηση του Δήμου.
Οχι, κανένας απο αυτούς δεν πάταγε στον ερασιτέχνη εκείνα τα χρόνια γιατί ήταν άδεια τα γήπεδα που αγωνίζονταν. Ούτε ήξεραν ποιά τμήματα έχει ο ερασιτέχνης οσφπ.
Ραδιοφονικοί σταθμοί πήραν από το χεράκι την πρωτοβουλία...
Το αποκορύφωμα ήταν ΟΤΑΝ και Η ΚΡΑΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ (ΝΕΤ) χρησιμοποιήθηκε για τον σκοπό αυτό, αφού πολύ απλά...μπορούσε!!!
Το οτι μάζευαν κέρματα για να δώσουν στις παίχτριες, αποδεικνύει την κακή οικονομική κατάσταση των τμημάτων και φυσικά την ύπαρξη χρεών (που παραδέχτηκαν οι ίδιοι το 2019 πλέον). Προφανώς εκείνα τα χρόνια από την ύπαρξη χρεών σε ποδόσφαιρο-ερασιτέχνη δεν υπήρχε σαλιο (εξου και το «έγκλημα κατά της Ελλάδας»), αλλά το πρόβλημα είναι ΠΩΣ ΠΕΡΝΑΓΑΝ ΤΟΣΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ από την ΕΕΑ με τα χρέη αυτά, χωρίς ποινές!!!
Από την καμπάνια, η τον «έρανο» του οσφπ κρατάμε τον ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ στήριξης. Κινητοποιήθηκαν ΑΜΕΣΩΣ πολιτικοί (βουλευτές-δήμαρχοι), επιστήμονες, αθλητές, παλαίμαχοι. ραδιόφωνο, τηλεόραση, ίντερνετ. Το αν μαζεύτηκαν τα 3εκ που ήθελαν για τα 7εκ χρέη του Ερασιτέχνη, κανείς δεν το έμαθε. Αλλά τα άμεσα «αντανακλαστικά» στο αρχικό σχέδιο, είναι κάτι που θα έπρεπε να το λάβουμε σοβαρά υπόψην στο δικό μας σχεδιασμό.
Ποιός από τους ερυθρόλευκους οπαδούς θυμάται αυτή την ...καμπάνια, η τον «έρανο», (όπως θέλετε πείτε το)? Σχεδόν κανένας. Όλοι θυμούνται τα 50 ευρώ που έβαζε υποχρεωτικά ο πράκτορας στα διαρκείας τότε (2005) για τον Ερασιτέχνη. Το εγχείρημα του 2011, έχει ήδη ξεχαστεί.
Μάλλον βρέθηκαν άλλοι τρόποι να χρηματοδοτηθεί ο ερασιτέχνης με επιτυχία και να βρεθούν λεφτά για αγορά ΑΦΜ άλλων σωματείων. Εκτός αν μαζέυτηκαν τόσα πολλά, που φτάνουν ακόμα και για τις μέρες μας. Αλλα τότε θα μας το «κοπάναγαν« συνεχώς. «Εμείς τότε μαζέψαμε 3-7-13εκ», «εμείς ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ τότε σώσαμε τον Ερασιτέχνη», «εμείς τότε...». Μάλλον ήταν τόσο πετυχημένο που το έχουν ξεχάσει όλοι. Αν βέβαια είχε πετύχει θα είχε εφαρμοστεί και την επόμενη χρονιά.
Ο κόσμος του Παναθηναϊκου καλείται να αποδείξει οτι έχει Παναθηναϊκή Συνείδηση. Οτι διαφέρει. Οτι θα το κάνει επειδή θέλει και όχι επειδή πρέπει.
Επειδή αγαπάει τη Μάνα του Λόχου και γνωρίζει την ιστορία και την αξία της.
Επειδή δεν περιμένει τα 2 δημοφιλή τμήματα για να δείξει οτι «πηγαίνει» στο γήπεδο.
Επειδή ο Σύλλογος δεν είναι ποδόσφαιρο και μπάσκετ, αλλά κολύμβηση, ξιφασκία, πυγμαχία, futsal, τοξοβολία, ποδηλασία, γυναικείο βόλλευ και μπάσκετ και ένα σωρό άλλα αθλήματα.
Επειδή λαχταρά να βλέπει το τριφύλλι να κυματίζει πάντα στην πρώτη θέση. Επειδή είναι γιαυτόν τρόπος ζωής.
ΥΓ. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Γιώργο για την υπενθύμιση του θέματος και για αρκετά από τα στοιχεία.
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου