- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Ένας επιχειρηματίας αποφασίζει το 2012 να επενδύσει σε μία χρεωμένη κατά 35εκ ευρω Α.Ε. Σε ενα χωρο που αν δεν βγεις πρώτος, οικονομικά θα εχεις ζημια. Οι δικοί του άνθρωποι μας ενημερώουν στις 7/11/2013, οτι το 2017 θα έχουμε ξεχρεώσει. Με 2 προυποθέσεις. Να έχουμε παίξει 2 φορές σε ομίλους Europa μέχρι το 2017 (όπως και έγινε 2014-15 και 2016-17) και να πουλήσουμε κάποιους παίχτες (όπως και έγινε μέχρι το 2017 μαυριας 3κ, καπινο 2,25εκ καρελης 2,5 εκ). Μεχρι το 2015 και τις εκλογες μαζεύει το χρέος.
Όμως, μετά την εκλογική ήττα της ΝΔ το 2015, αποφασίζει να βαρέσει κανόνι. Το 2017 αποφασίζει να φύγει στην ουσία από την ομάδα, αλλά το χρέος μαζί με το άνοιγμα της σεζόν έχει πλεον διπλασιαστεί από το αρχικό ποσό των 35εκ ευρω. Αποφασίζει να μην πληρωσει τις προσφυγες ωστε με διοικητικη αποφαση, η ομαδα να μην παρει αειοδοτηση και να τιμωρηθει απο την Uefa με ευρωπαϊκό αποκλεισμο. Την επομενη χρονια απορρίπτει προταση του ΔΓ για μάνατζμεντ 1 ετους με 3-4 εκ ευρώ φρέσκα στα ταμεια, για χαρη ενος Ταυλανδου που ηρθε και εφυγε. Το 2019 αντι να κρατησει σταθερη γραμμη, αποφασιζει να πληρωσει και να βαλει εφτα σε συνεχομενες ΑΜΚ ωστε να μειωθει αρκετ το χρεος. Σας φαίνονται λογικά όλα αυτα για έναν πετυχημένο επιχειρηματία στον χώρο του?
Παρατηρείτε μήπως μια εναλλαγη θεσεων και αποψεων σε 2 χρονια μέσα? Φυσικα αν καποιος παρακολουθησει και μαζεψει τα στοιχεια, καταλαβαινει οτι το προβλημα του Παναθηναικου ΔΕΝ ειναι οικονομικο. Οικονομικο σημαινει ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΑΛΙΟ. Οταν ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ να μην πληρωσεις, να μην δωσεις λεφτα για αδειοδοτηση, ενω ενα χρονο μετα βαζεις συνολικα 28εκ και μεχρι το 2019 εχεις βαλει συνολικα 61εκ (!), τοτε ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ προβλημα ΔΕΝ υπαρχει.
Ας θυμηθουμε πως φτασαμε μεχρι εδω. Οι ωραίοι έχουν χρεη τραγουδαγε ο Δαντης προ πολλων ετων. Τον Σεπτέμβριο του 2017 κυκλοφορησε ενα αρθρο το οποιο δικαιολογει (???) το ποσο των 80 περιπου μυριων που φαινεται να υπαρχει ως χρεος. Το μονο προβλημα του αρθρου ειναι οτι για να βγαλει αυτο το νουμερο μπερδευει χρεη, δανεια, υποχρεωσεις, ανοιγματα, μπατζετ και οτι αλλο βρει. Φυσικα πουθενα δεν αναφερει εσοδα!!!! και φυσικα εγινε... σημαια σαν αρθρο χωρις ομως να ξεκαθαριζει αναλυτικα τι γινεται στα οικονομικα ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΠΩΣ ΕΓΙΝΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ..
Το χρεος δεν εμφανιστηκε φετος με παρθενογενεση για να μας αφησει εκπληκτους. Ας θυμηθουμε ...απο ποτε χρωσταμε.. Πολυ παλιοτερα, απο οσο φανταζεστε!!! Πέραν των 80!!! εκ ευρω που ξαφνικα βρεθηκε να χρωσταει ο Παναθηναικος, μηπως υπηρχε μαυρη τρυπα καμμια 10ετια πριν?
Όλα τα στοιχεία αυτά θα τα διαβάσετε αναλυτικά στις επόμενες παραγράφους. Προς στιγμή για φέτος κρατάμε την δήλωση οτι «ΗΤΑΝ ΘΕΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟΥ οτι δεν μπηκαν λεφτα για την εξασφαλιση της αδειας».
Ο Παναθηναϊκός όμως ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Αφενός γιατί όταν έφτασε ο κόμπος στο χτένι, καταβλήθηκαν χρωστούμενα και οφειλές και αφετέρου γιατι δεσμεύεται ο φούζος να ΒΑΛΕΙ 20ΕΚ στην ΑΜΚ στις 23/8. Ας δούμε φυσικά πέραν των εξόδων και των χρεών ΠΟΣΑ εσοδα είχε ο Παναθηναϊκός τα χρόνια 2012-2018.
Στο αρθρο του SDNA μαθαμε οτι τα μπατζετ και τα λειτουργικα εξοδα της ΠΑΕ τα 6 αυτα χρονια (2012-13 μεχρι και φετος) ειναι σχεδον 100 εκ ευρω..Αναλυτικα..Τα 5 εκ λειτουργικα εξοδα ανακαλυφθηκαν φετος , ετσι τα υπολογιζουμε για καθε χρονια. Λογικα τα 2 πρωτα χρονια ηταν λιγοτερα.
2012-13 5 εκ μπατζετ, 5 εκ λειτουργικα εξοδα
2013-14 7 εκ μπατζετ, 5 εκ λειτουργικα εξοδα
2014-15 12 εκ μπατζετ, 5 εκ λειτουργικα εξοδα
2015-16 15 εκ μπατζετ, 5 εκ λειτουργικα εξοδα
2016-17 22 εκ μπατζετ, 5 εκ λειτουργικα εξοδα
2017-18 11 εκ μπατζετ, 5 εκ λειτουργικα εξοδα
Συνολο 72 εκ συνολο μπατζετ και 30 εκ λειτουργικα. 102 εκ ευρω
ΣΥΝ 12 εκ το δανειο που πηρε..ΣΥΝΟΛΙΚΑ ...114 ΕΚ ΕΥΡΩ..Να βαλουμε και 6 εκ προσφυγες να παμε 120 στρογγυλα.
ΤΙ ΔΕΝ ΜΑΘΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ..
1) ΟΤΙ ο Αλαφουζος εχει βαλει (??) 42εκ ευρω οπως ειπε ο ιδιος και ΔΕΝ διεψευσε στον ελεγχο ο Γιαννακοπουλος
2) Οτι θα βαλει αλλα 20 εκ ευρω που θεωρει προσωπικες του υποχρεωσεις..(όπως και έβαλε)
3) Οτι η ομαδα ειχε εσοδα τα 6 αυτα χρονια...13,5 εκ ευρω απο ΠΩΛΗΣΕΙΣ παιχτων
Σεζον..........Ηρθαν..........Εφυγαν
17-18............1,78 .............3,3 χωρις ζεκα (αλλα με 3 για μπεργκ ενω ειναι 1,8)
16-17............2,58..............580.000
15-16............2,85..............2,50
14-15............50.000..........2,25
13-14............280.000........4,99
12-13............290.000........0
ΣΥΝΟΛΟ.....7.65.............13.500.000
4) Η ομαδα ειχε εσοδα απο ομιλους Γιουροπα 3 σεζον (2012-13, 2014-15, 2016-17) γυρω στα 11 εκ ευρω. Το 2012-13 εκανε 1 νικη 2 ισοπαλιες (4.173.000), το 14-15 (3.028.000) εφερε 2 ισοπαλιες και το 16-17 αλλες 2 ισοπαλιες (μινιμουμ αλλα 3 εκ ευρω).
5) Τηλεοπτικα εσοδα απο την λιγδα καθε σεζον. Τα ποσα αφορουν την σεζον 11-12 αλλα η κατανομη γινεται με βασει εμπορικη αξια και καταταξη. Ο Παναθηναικος εκτιμαται οτι παιρνει περιπου 4-5 εκ καθε σεζον απο το 12-13 μεχρι και την φετινη, αν βαλουμε μειωσεις (25 εκ ευρω συνολο)
6) Μια εικονα πανω κατω των εσοδων της ομαδας μας δινει η ΝΟΒΑ..ΕΔΩ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΟ 2014-15 Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΕΙΧΕ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΣΟΔΑ ...17,91 ΕΚ ΕΥΡΩ!!!! ΜΕΙΩΜΕΝΑ ΚΑΤΑ 1% ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΖΟΝ 2013-14, ΔΛΔ ΑΛΛΑ 17 ΕΚ ΕΥΡΩ!!! Δλδ μονο εκεινα τα 2 χρονια ειχε εσοδα 34 εκ ευρω!!!!
Εν ολιγοις εχουμε. 2012-13 εως 2017-18. Ολοι οι υπολογισμοι με αποκλιση φυσικα..
Ολα ξεκινανε φυσικα ΠΡΙΝ την πολυμετοχικοτητα καθως θα ειμαστε αφελεις αν πιστεψουμε οτι ανοιξε η ΠΑΕ ΜΟΝΟ για 30.000 που βγηκαν στους δρομους. Σαφως και πιεσαν τοτε την κατασταση, αλλα η ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ του Παναθηναικου σαν αξια γυρω στα 180-200 εκ ευρω αλλα δειχνει.
Τελικα 200? 190? η 160?
Όμως, μετά την εκλογική ήττα της ΝΔ το 2015, αποφασίζει να βαρέσει κανόνι. Το 2017 αποφασίζει να φύγει στην ουσία από την ομάδα, αλλά το χρέος μαζί με το άνοιγμα της σεζόν έχει πλεον διπλασιαστεί από το αρχικό ποσό των 35εκ ευρω. Αποφασίζει να μην πληρωσει τις προσφυγες ωστε με διοικητικη αποφαση, η ομαδα να μην παρει αειοδοτηση και να τιμωρηθει απο την Uefa με ευρωπαϊκό αποκλεισμο. Την επομενη χρονια απορρίπτει προταση του ΔΓ για μάνατζμεντ 1 ετους με 3-4 εκ ευρώ φρέσκα στα ταμεια, για χαρη ενος Ταυλανδου που ηρθε και εφυγε. Το 2019 αντι να κρατησει σταθερη γραμμη, αποφασιζει να πληρωσει και να βαλει εφτα σε συνεχομενες ΑΜΚ ωστε να μειωθει αρκετ το χρεος. Σας φαίνονται λογικά όλα αυτα για έναν πετυχημένο επιχειρηματία στον χώρο του?
Παρατηρείτε μήπως μια εναλλαγη θεσεων και αποψεων σε 2 χρονια μέσα? Φυσικα αν καποιος παρακολουθησει και μαζεψει τα στοιχεια, καταλαβαινει οτι το προβλημα του Παναθηναικου ΔΕΝ ειναι οικονομικο. Οικονομικο σημαινει ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΑΛΙΟ. Οταν ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ να μην πληρωσεις, να μην δωσεις λεφτα για αδειοδοτηση, ενω ενα χρονο μετα βαζεις συνολικα 28εκ και μεχρι το 2019 εχεις βαλει συνολικα 61εκ (!), τοτε ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ προβλημα ΔΕΝ υπαρχει.
Ας θυμηθουμε πως φτασαμε μεχρι εδω. Οι ωραίοι έχουν χρεη τραγουδαγε ο Δαντης προ πολλων ετων. Τον Σεπτέμβριο του 2017 κυκλοφορησε ενα αρθρο το οποιο δικαιολογει (???) το ποσο των 80 περιπου μυριων που φαινεται να υπαρχει ως χρεος. Το μονο προβλημα του αρθρου ειναι οτι για να βγαλει αυτο το νουμερο μπερδευει χρεη, δανεια, υποχρεωσεις, ανοιγματα, μπατζετ και οτι αλλο βρει. Φυσικα πουθενα δεν αναφερει εσοδα!!!! και φυσικα εγινε... σημαια σαν αρθρο χωρις ομως να ξεκαθαριζει αναλυτικα τι γινεται στα οικονομικα ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΠΩΣ ΕΓΙΝΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ..
Το χρεος δεν εμφανιστηκε φετος με παρθενογενεση για να μας αφησει εκπληκτους. Ας θυμηθουμε ...απο ποτε χρωσταμε.. Πολυ παλιοτερα, απο οσο φανταζεστε!!! Πέραν των 80!!! εκ ευρω που ξαφνικα βρεθηκε να χρωσταει ο Παναθηναικος, μηπως υπηρχε μαυρη τρυπα καμμια 10ετια πριν?
Όλα τα στοιχεία αυτά θα τα διαβάσετε αναλυτικά στις επόμενες παραγράφους. Προς στιγμή για φέτος κρατάμε την δήλωση οτι «ΗΤΑΝ ΘΕΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟΥ οτι δεν μπηκαν λεφτα για την εξασφαλιση της αδειας».
Ο Παναθηναϊκός όμως ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Αφενός γιατί όταν έφτασε ο κόμπος στο χτένι, καταβλήθηκαν χρωστούμενα και οφειλές και αφετέρου γιατι δεσμεύεται ο φούζος να ΒΑΛΕΙ 20ΕΚ στην ΑΜΚ στις 23/8. Ας δούμε φυσικά πέραν των εξόδων και των χρεών ΠΟΣΑ εσοδα είχε ο Παναθηναϊκός τα χρόνια 2012-2018.
Στο αρθρο του SDNA μαθαμε οτι τα μπατζετ και τα λειτουργικα εξοδα της ΠΑΕ τα 6 αυτα χρονια (2012-13 μεχρι και φετος) ειναι σχεδον 100 εκ ευρω..Αναλυτικα..Τα 5 εκ λειτουργικα εξοδα ανακαλυφθηκαν φετος , ετσι τα υπολογιζουμε για καθε χρονια. Λογικα τα 2 πρωτα χρονια ηταν λιγοτερα.
2012-13 5 εκ μπατζετ, 5 εκ λειτουργικα εξοδα
2013-14 7 εκ μπατζετ, 5 εκ λειτουργικα εξοδα
2014-15 12 εκ μπατζετ, 5 εκ λειτουργικα εξοδα
2015-16 15 εκ μπατζετ, 5 εκ λειτουργικα εξοδα
2016-17 22 εκ μπατζετ, 5 εκ λειτουργικα εξοδα
2017-18 11 εκ μπατζετ, 5 εκ λειτουργικα εξοδα
Συνολο 72 εκ συνολο μπατζετ και 30 εκ λειτουργικα. 102 εκ ευρω
ΣΥΝ 12 εκ το δανειο που πηρε..ΣΥΝΟΛΙΚΑ ...114 ΕΚ ΕΥΡΩ..Να βαλουμε και 6 εκ προσφυγες να παμε 120 στρογγυλα.
ΤΙ ΔΕΝ ΜΑΘΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ..
1) ΟΤΙ ο Αλαφουζος εχει βαλει (??) 42εκ ευρω οπως ειπε ο ιδιος και ΔΕΝ διεψευσε στον ελεγχο ο Γιαννακοπουλος
2) Οτι θα βαλει αλλα 20 εκ ευρω που θεωρει προσωπικες του υποχρεωσεις..(όπως και έβαλε)
3) Οτι η ομαδα ειχε εσοδα τα 6 αυτα χρονια...13,5 εκ ευρω απο ΠΩΛΗΣΕΙΣ παιχτων
Σεζον..........Ηρθαν..........Εφυγαν
17-18............1,78 .............3,3 χωρις ζεκα (αλλα με 3 για μπεργκ ενω ειναι 1,8)
16-17............2,58..............580.000
15-16............2,85..............2,50
14-15............50.000..........2,25
13-14............280.000........4,99
12-13............290.000........0
ΣΥΝΟΛΟ.....7.65.............13.500.000
4) Η ομαδα ειχε εσοδα απο ομιλους Γιουροπα 3 σεζον (2012-13, 2014-15, 2016-17) γυρω στα 11 εκ ευρω. Το 2012-13 εκανε 1 νικη 2 ισοπαλιες (4.173.000), το 14-15 (3.028.000) εφερε 2 ισοπαλιες και το 16-17 αλλες 2 ισοπαλιες (μινιμουμ αλλα 3 εκ ευρω).
5) Τηλεοπτικα εσοδα απο την λιγδα καθε σεζον. Τα ποσα αφορουν την σεζον 11-12 αλλα η κατανομη γινεται με βασει εμπορικη αξια και καταταξη. Ο Παναθηναικος εκτιμαται οτι παιρνει περιπου 4-5 εκ καθε σεζον απο το 12-13 μεχρι και την φετινη, αν βαλουμε μειωσεις (25 εκ ευρω συνολο)
6) Μια εικονα πανω κατω των εσοδων της ομαδας μας δινει η ΝΟΒΑ..ΕΔΩ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΟ 2014-15 Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΕΙΧΕ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΣΟΔΑ ...17,91 ΕΚ ΕΥΡΩ!!!! ΜΕΙΩΜΕΝΑ ΚΑΤΑ 1% ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΖΟΝ 2013-14, ΔΛΔ ΑΛΛΑ 17 ΕΚ ΕΥΡΩ!!! Δλδ μονο εκεινα τα 2 χρονια ειχε εσοδα 34 εκ ευρω!!!!
Εν ολιγοις εχουμε. 2012-13 εως 2017-18. Ολοι οι υπολογισμοι με αποκλιση φυσικα..
ΕΣΟΔΑ απο τηλεοπτικα.....4 - 5 εκ ανα σεζον = 24-30 εκ ευρω
ΕΣΟΔΑ απο ευρωπη..........4,173 + 3,028 + 3(??) = 11 εκ ευρω
ΕΣΟΔΑ απο πωλησεις........4,99+2,25+2,50+580.000+3,3 = 13,5 εκ ευρω
ΣΥΝΟΛΟ ΕΣΟΔΩΝ...48 ΕΚ - 54 ΕΚ ΕΥΡΩ!!!!!
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΕΣΟΔΑ..
Αν (!!!) δεχτουμε οτι ο Αλαφουζος εχε βάλει άλλα 42εκ ευρω (2018), φτανουμε στα 90-96 ΕΚ ΕΥΡΩ..
ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΟΜΩΣ ΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΑΝ ΟΛΟΙ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 110-120 ΕΚ ΕΥΡΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΔΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ...
ΠΩΣ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΧΡΕΟΣ 80 ΕΚ ΕΥΡΩ????? ΑΠΟ ΔΥΟ ΤΡΟΠΟΥΣ.
1) Ο ΑΛΑΦΟΥΖΟΣ ΛΕΕΙ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΕΥΡΩ..ΕΤΣΙ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 60 ΕΚ ΕΥΡΩ.
2) ΑΝ ΤΑ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ, ΤΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ «ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ» ΓΕΝΙΚΑ ΟΤΙ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΥΣ.
Η μονη λυση ειναι ελεγχος ΑΠΟ ΤΡΙΤΟΥΣ, ωστε να μαθουμε ολη την αληθεια.
Φυσικα ΔΕΝ περιμενουμε απο κανενα εκπροσωπο τυπου της ΠΑΕ να βγει να πει την αληθεια..Ο βυθος της θαλασσας εχει πολυ θολουρα.
ΥΓ..Μετα απο αυτη την αναρτηση (ΠΟΥ ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΣΤΗ ΦΟΡΑ), σημερα μαθαμε απο τις ιδιες σελιδες που δημισιευαν ΜΟΝΟ τα εξοδα και τα χρεη, οτι τα εσοδα αυτα τα χρονια ειναι....150 εκ ευρω, αλλα τα εξοδα που ειναι 120 εκ ευρω μας δημιουργουν ενα χρεος των 80 εκ ευρω..Πολυ θελω να δω τον μαθηματικο που θα λυσει αυτη την εξισωση!!! Και αν θα κοινοποιησει τα εσοδα κανενας επωνυμος, οπως εγινε με τα εξοδα!
150 εκ εσοδα - (120 εκ εξοδα ομαδας-παε + 47 χρεη) = 80 εκ ελλειμμα
ΥΓ..Μετα απο αυτη την αναρτηση (ΠΟΥ ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΣΤΗ ΦΟΡΑ), σημερα μαθαμε απο τις ιδιες σελιδες που δημισιευαν ΜΟΝΟ τα εξοδα και τα χρεη, οτι τα εσοδα αυτα τα χρονια ειναι....150 εκ ευρω, αλλα τα εξοδα που ειναι 120 εκ ευρω μας δημιουργουν ενα χρεος των 80 εκ ευρω..Πολυ θελω να δω τον μαθηματικο που θα λυσει αυτη την εξισωση!!! Και αν θα κοινοποιησει τα εσοδα κανενας επωνυμος, οπως εγινε με τα εξοδα!
150 εκ εσοδα - (120 εκ εξοδα ομαδας-παε + 47 χρεη) = 80 εκ ελλειμμα
Ολα ξεκινανε φυσικα ΠΡΙΝ την πολυμετοχικοτητα καθως θα ειμαστε αφελεις αν πιστεψουμε οτι ανοιξε η ΠΑΕ ΜΟΝΟ για 30.000 που βγηκαν στους δρομους. Σαφως και πιεσαν τοτε την κατασταση, αλλα η ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ του Παναθηναικου σαν αξια γυρω στα 180-200 εκ ευρω αλλα δειχνει.
Η προσκληση της ΠΑΕ τοτε στους πολυμετοχικους ηταν οτι το 50% θα παραμεινει ως εγγυηση στην οικογενια, αλλο 10% ειναι του ερασιτεχνη και διαθεσιμο ηταν το 40%. Αυτό εκτιμήθηκε ως αξία στα 80εκ ευρώ. Οι πολυμετοχικοι εβαλαν περίπου 64 εκ ευρω και πήραν το 35,4%. Το υπόλοιπο 54,6% παρέμενει στον μεγαλομέτοχο και προηγούμενο ιδιοκτκήτη.
Που σημαινει οτι ο Παναθηναικος ΧΩΡΙΣ ΓΗΠΕΔΟ, ΧΩΡΙΣ ΓΡΑΦΕΙΑ, ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟΥΣ (1 πρωταθλημα στα τελευταια 12 χρονια) ΑΠΟΤΙΜΗΘΗΚΕ ΩΣ ΑΞΙΑ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 200 ΕΚ ΕΥΡΩ. (64 εκ για 35,4%, αρα το 100% γυρω στα 180 εκ ευρω).
Που σημαινει οτι ο Παναθηναικος ΧΩΡΙΣ ΓΗΠΕΔΟ, ΧΩΡΙΣ ΓΡΑΦΕΙΑ, ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟΥΣ (1 πρωταθλημα στα τελευταια 12 χρονια) ΑΠΟΤΙΜΗΘΗΚΕ ΩΣ ΑΞΙΑ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 200 ΕΚ ΕΥΡΩ. (64 εκ για 35,4%, αρα το 100% γυρω στα 180 εκ ευρω).
ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΞΕΡΑΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΜΕ..Οταν ομως ανοιξαν οι πορτες, ειχαμε την πρωτη διαρροη. Απο ζημια 21 εκ ευρω, επειδη ΔΕΝ παιζουμε Τσαμπιονς λιγκ 2 χρονια, μεχρι καθαρα χρεη.
Στην διαμαχη Βγενοπουλου-Τζιγκερ (2012) οταν ο πρωτος κατηγορησε τον δευτερο οτι αφησε χρεη 15 εκ ευρω, ο Τζιγκερ παραδεχτηκε επισημα οτι υπηρχαν χρεη, αλλα της ταξης των 3.748.907 εκ ευρω..
(1-4-2012)
ΑΡΑ ΧΡΩΣΤΑΓΑΜΕ...Το νουμερο δεν θα το μαθουμε ποτε..Ο Βγενοπουλος μιλησε για 15 εκ ελλειμα, ο Τζιγκερ ειπε οτι ειναι 3,7 εκ, ο βεργης λεει οτι ειναι 10 εκ ευρω. ΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΑΝΟΙΞΕ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΕΙΧΕ ΕΛΛΕΙΜΜΑ. (δεν αναφερουμε καν οτι το κοστος του γηπεδου τοτε εφτανε ηδη τα 100 εκ ευρω!!!!)
Ενα αλλο αρθρο που αποτυπωνει την κατασταση εκεινης της εποχης ειναι εξωφυλλο σε εφημεριδα
Οι αριθμοι που σοκαρουν!!. ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ 2007-08 ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΛΕΙΜΑ 10 ΕΚ ΕΥΡΩ....ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ...Κατόπιν ο Βεργής καλά τα υπολογίζει, δλδ ΕΣΟΔΑ ΤΩΝ ΕΤΩΝ ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ = 120.000.000 ευρω και ΕΞΟΔΑ = 193.000.000 ΕΚ ευρω. Και καταλήγει οτι υπάρχει ΕΛΛΕΙΜΜΑ 72,5 ΕΚ ευρω.
ΝΑΙ, ΑΛΛΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕΙ ΤΑ 64 ΕΚ ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑΝ ΟΙ ΠΟΛΥΜΕΤΟΧΙΚΟΙ!!!
Αν προσεξετε θα επρεπε το 2008 να υπαρχει στα εσοδα ενα ποσο της ταξης των 64 εκ ευρω που μπηκε στα ταμεια..ΩΣ ΔΙΑ ΜΑΓΕΙΑΣ..ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ!!! Τα υπολοιπα εσοδα του 2008-09 ειναι απο 28.000 διαρκειας = 10 εκ ευρω (περιπου) , συμμετοχη σε ομιλους Τσαμπιονς Λιγκ και προκριση = 20.000.000 (περιπου), τηλεοπτικα, διαφημισεις, πωλησεις παιχτων = 10.000.000 περιπου.
Το ποσο εσοδων φυσικα παραμενει κοντινο την σεζον 2010-11 γιατι ΞΑΝΑΠΑΙΖΟΥΜΕ Τσαμπιονς Λιγκ (23 εκ ευρω απο εκει, αλλα 10 εκ απο διαρκειας, πωλησεις, τηλεοπτικα ελλαδας), αλλα μειωνεται το 2009-10 γιατι παιξαμε Γιουροπα (4,5 εκ ευρω). Οπως και συμπιπτουν τα νουμερα.
Βέβαια η σεζόν 2010-11 ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ γιατί παρέλαβε η διοίκηση Τζίγκερ-Γόντικα- Κωνσταντόπουλου και έκανε τις μεταγραφές και αποφάσισε τα συμβόλαια των παιχτών εκείνης της σεζόν. Μέχρι και το 2010 δλδ έχουμε εσοδα 75 εκ ευρώ και έξοδα 140εκ ευρω (συμβόλαια-μάνατζερ-λειτουργικά έξοδα- έξοδα παιανίας-βίτων-greenteam-γηπελ). Η διαφορά τους είναι... σχεδόν 65 εκ ευρω. Δλδ όσο έβαλαν οι πολυμετοχικοί..Μαγικό ε? Σύμφωνα με τον Βεργή πάντα...
Μετα το νταμπλ του 2010, η αντιμετωπιση ηταν η εξης.
Τα ποσα που «εφαγαν» ηταν απο 200, ως 190, η 160. Ποτε κανενας δεν συμφωνησε . Ουτε οταν μπηκαν τους πειραξε που εβαλαν 64 εκ ευρω, σχεδον οσο εκανε ολος ο γαυρος 1 χρονο μετα!!!!
Τελικα 200? 190? η 160?
Η ΣΠΟΡΝΤΕΙ μας αποκαλυπτει στις 30-4-2012..ΟΤΙ ΣΤΑ 2 ΑΥΤΑ ΧΡΟΝΙΑ (2008-10) ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΣΑ ΒΑΡΚΑ-ΙΣΑ ΓΙΑΛΟ.
ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΡΑΦΟΥΝ..
ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΑ ΕΞΟΔΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΚΑΤΩΘΙ.!!!
2010-11.....1,9 εκ ευρω ΠΑΙΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΩΠΟΝΩΝ
...................700.000 ευρω GOLDEN TEAM
...................5 εκ ευρω (ΦΠΑ, ΓΗΠΕΛ, ΛΕΩΦΟΡΟΣ, ΠΡΟΣΤΙΜΑ)
..................2,6 εκ ευρω (ΤΑΞΙΔΙΑ, ΕΝΟΙΚΙΑ, ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ)
2009-10.....1,7 εκ ευρω ΠΑΙΑΝΙΑ ΚΑΙ ΓΕΩΠΟΝΟΙ
..................400.000 ευρω GOLDEN TEAM
...................5,2 εκ ευρω (ΦΠΑ, ΓΗΠΕΛ, ΛΕΩΦΟΡΟΣ, ΠΡΟΣΤΙΜΑ)
...................2,9 εκ ευρω (ΤΑΞΙΔΙΑ, ΕΝΟΙΚΙΑ, ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ)
ΓΗΠΕΛ ΚΑΙ ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΣΤΟΙΧΙΖΟΥΝ 10 ΕΚ ΕΥΡΩ!!!! ΕΠΙΣΗΜΑ!!!! ΓΙΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ!!! ΚΑΙ ΑΛΛΑ 4 εκ ΣΧΕΔΟΝ ΣΤΟΙΧΙΖΟΥΝ ΟΙ ΚΗΠΟΥΡΟΙ ΚΑΙ Η ΠΑΙΑΝΙΑ!!! Για να έχουμε μία εικόνα τι γινόταν τότε.
Συνεχιζουμε...Το καλοκαίρι του 2012 ο Βγενοπουλος λεει για ΠΕΡΙΣΣΕΜΑ, ο Τζιγκερ για ΕΛΛΕΙΜΜΑ 10 εκ ευρω..Κραταμε το χειροτερο..ΕΛΛΕΙΜΑ 10εκ ευρω. ΟΣΑ δλδ βγαζει ο Βεργης στο αρθρο του...Περιεργο..Μηπως τα 10εκ ευρω, ειναι αυτα που εξ αρχης ΕΛΕΙΠΑΝ απο τα ταμεία?
ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ, ΤΙΣ ΣΕΖΟΝ 2010-12 ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΠΑΡΚΑΡΩ-ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΟΠΩΣ ΚΑΝΕΙ ΦΕΤΟΣ Ο ΑΛΑΦΟΥΖΟΣ..ΑΡΑ ΛΟΓΙΚΑ ΜΕ ΜΠΑΤΖΕΤ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 20 ΕΚ ΕΥΡΩ, ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΑ ΑΠΟ 10 ΦΤΑΝΕΙ ΚΑΠΟΥ ΣΤΑ 30. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΥΜΑ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΤΙΣ ΦΟΡΤΩΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ.
ΓΗΠΕΛ ΚΑΙ ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΣΤΟΙΧΙΖΟΥΝ 10 ΕΚ ΕΥΡΩ!!!! ΕΠΙΣΗΜΑ!!!! ΓΙΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ!!! ΚΑΙ ΑΛΛΑ 4 εκ ΣΧΕΔΟΝ ΣΤΟΙΧΙΖΟΥΝ ΟΙ ΚΗΠΟΥΡΟΙ ΚΑΙ Η ΠΑΙΑΝΙΑ!!! Για να έχουμε μία εικόνα τι γινόταν τότε.
Συνεχιζουμε...Το καλοκαίρι του 2012 ο Βγενοπουλος λεει για ΠΕΡΙΣΣΕΜΑ, ο Τζιγκερ για ΕΛΛΕΙΜΜΑ 10 εκ ευρω..Κραταμε το χειροτερο..ΕΛΛΕΙΜΑ 10εκ ευρω. ΟΣΑ δλδ βγαζει ο Βεργης στο αρθρο του...Περιεργο..Μηπως τα 10εκ ευρω, ειναι αυτα που εξ αρχης ΕΛΕΙΠΑΝ απο τα ταμεία?
ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ, ΤΙΣ ΣΕΖΟΝ 2010-12 ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΠΑΡΚΑΡΩ-ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΟΠΩΣ ΚΑΝΕΙ ΦΕΤΟΣ Ο ΑΛΑΦΟΥΖΟΣ..ΑΡΑ ΛΟΓΙΚΑ ΜΕ ΜΠΑΤΖΕΤ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 20 ΕΚ ΕΥΡΩ, ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΑ ΑΠΟ 10 ΦΤΑΝΕΙ ΚΑΠΟΥ ΣΤΑ 30. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΥΜΑ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΤΙΣ ΦΟΡΤΩΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ.
Σχόλια
Πολύ ωραία άρθρο!!! Μπράβο
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξαιρετική ανάλυση φίλε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχεις βάλει όμως έσοδα από διαρκείας, εισιτήρια, σουίτες, χορηγούς και τον γαμημένο έρανο.
Και τα έξοδα χρήσης Λεωφόρου, προπονητικού και πρόστιμα.
Όπως και να'χει όμως, ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ
Έχεις δίκιο ότι μας δουλεύουν αλλά με τι σκοπό... να διαλύσουν την ομάδα ή να γυρίσει πίσω καβάλα στο άλογο; Δεν πιστεύω ότι ο Γιαννακόπουλος θα τους έκανε αβάντα αν ήταν το πρώτο... επομένως υπάρχει ελπίδα εκτός και αν τα έχουν φάει τα λεφτά...
Διαγραφήθα φανεί σε λίγους μήνες, όταν εμφανιστεί αυτός που έχει συμφέρον να φαίνεται ότι χρωστάμε της Μιχαλούς...
Διαγραφήαρκετα εσοδα δεν εχουν μπει (συμμαχια, μπουτικ, σουιτες).Υπολογιστηκαν τα βασικα-χοντρα εσοδα. Σημερα βεβαια θυμηθηκαν ως δια μαγειας οι ιδιοι που εγραφαν για ελλειμα 80 εκ, να βρουν εσοδα της ταξεως των 150 εκ ευρω, που ειναι πιο πολλα απ οσα υπολογιζαμε δω..Αρα το μαγειρεμα-δουλεμα-σανο παει συννεφο!!!!
Διαγραφήμπραβο μαγκες πολυ καλη δουλεια,διαδωστε οσο μπορειτε
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ζημιά των 10 εκ ευρώ της περιόδου 2007-08 υπερκαλύφθηκε από την ΑΜΚ των 11,4 εκ ευρώ στις αρχές του 2008 και πριν την έλευση των πολυμετοχικών .
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πρόσκληση ήταν για το 40% των μετοχών , ώστε να έμενε με το 50% .
Ζημιά λόγω μη συμμετοχής στο ΤΣ.Λ. είναι υποθετική .
Τα έσοδα της περιόδου 2012-17 ( μαζί με τις πωλήσεις ποδοσφαιριστών ) είναι περίπου 110 εκ ευρώ στα οποία πρέπει να προστεθούν άλλα 40 εκ ευρώ από πιστοποιημένες ΑΜΚ .
Τα σημερινά χρέη της ΠΑΕ δεν μπορεί να είναι περισσότερα από όσα παρέλαβε ο Αλαφούζος .
Το ποσόν των 80 εκ για χρέη και μελλοντικές υποχρεώσεις είναι και εξωπραγματικό και παραπλανητικό , διότι την περίοδο των μελλοντικών υποχρεώσεων θα προκύψουν και μελλοντικά (σήμερα) έσοδα , τα οποία μειώνουν αυτό το ποσόν .
ΠΑΝ - ΟΣ
Ο ιδιος ο Τζιγκερ παραδεχτηκε ελλειμμα 3.749.907 εκ ευρω το 2008 οταν παρεδωσε, συμφωνω στα περισσοτερα που γραφεις
ΔιαγραφήΣιγα που θα εγραφες για τον τζιγγερ και δεν θα πεταγοταν ο παν-ος..ελεος πια με τους τσατσους
Διαγραφήpoly kali analisi! kati mas kriboun oi ard sigoura! share oloi, k to savato gipedo!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟλοι γηπεδο αδερφε. ολοι γηπεδο για αρχη.
Διαγραφήωραιος τομαρε, πολυ καλη αναλυση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα αριστερά Γιώργος Στάμος, ο οικονομικός διευθυντής: έμπιστος του Τζιγγερ και ακλόνητος απο τότε...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://1.bp.blogspot.com/-4pX1D7-PYJU/Wc4bmGs7xDI/AAAAAAAAg1E/MgMYGncCIkch5xCwvriEIlOFNMi08A5mgCLcBGAs/s640/1066455.jpg
Όλα σωστά φίλε μου, αλλά,
ΑπάντησηΔιαγραφήπάντα θα υπάρχουν νοσταλγοί της οικογένειας,μεροκάματο γαρ.
Εμείς πάμε γήπεδο για την αγάπη μας κι όχι για το ποιός είναι πρόεδρος.
Εκείνη την φυλλάδα του τουλούμπα να μην έβαζες κι όλα καλά !!
Η αξία της ΠΑΕ δεν ήταν 200 εκατομμύρια αλλά 70, έτσι είπε η εταιρεία που έκανε τον έλεγχο,ο Τζιγγερ όμως την πούλησε σαν να ήταν έτοιμο το γήπεδο στον Βοτανικό...
ΑπάντησηΔιαγραφήKαπως ετσι. Σκεψου οτι πανω κατω με μια 70αρα πηρε ο χοντρος τον γαυρο, που ειχε πρωταθληματα, κυπελλα, ομιλους τσου-λου και γηπεδο!!! Και τα 70 πολλα ηταν για το 2008.
Διαγραφή