Αν λεγόταν ... Mladen Pelistric

Οι αρθμοι της παραγκας (Η παραγκα των αριθμων)

Χωρις πολλα λογια τα πεναλτυ και οι αποβολες απο το 1996-97 και μετα.

Οι μονες φασεις που κρινουν αμεσα εναν αγωνα..Αφορουν Παναθηναικο και ολυμπιακο
Στην τελικη λιστα θα δουμε και την αεκ.Τα συμπερασματα προκαλουν εκπληξη.


ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΝ ΓΑΝΥΜΗΔΗ



1996-97 (10 ΠΕΝ ΥΠΕΡ - 1 ΚΑΤΑ)



1997-98 (8 ΠΕΝ ΥΠΕΡ - 1 ΚΑΤΑ)



1998-99 (16 υπερ - 1 κατα)




1999-2000 (12 υπερ - 2 κατα)





2000-2001 (8 υπερ - 1 κατα)




2001-02 (7 υπερ - 3 κατα)




2002-03 (7 υπερ - 1 κατα)




2003-04 (9 υπερ - 4 κατα)




2004-05 (6 υπερ - 3 κατα)



2005-06 (9 υπερ - 3 κατα)



2006-07 (4 υπερ - 1 κατα)




2007-08 (8 υπερ - 1 κατα)




2008-09 (8 υπερ - 2 κατα)




2009-10 (3 υπερ - 2 κατα)



2010-11 (7 υπερ - 5 κατα)




ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΝ ΓΑΝΥΜΗΔΗ..

ΑΠΟ ΤΟ 1996-97 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ..
122 ΠΕΝΑΛΤΥ ΥΠΕΡ - 37 ΚΑΤΑ..

ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ..

ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΝΤΑΜΠΛ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ (2003-04) Ο ΓΑΝΥΜΗΔΗΣ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΠΕΝΑΛΤΥ ΑΠΟ ΟΤΙ Η ΠΡΩΤΗ ΟΜΑΔΑ (9 ΜΕ 5)

ΤΟ 1998-99 Ο ΓΑΝΥΜΗΔΗΣ ΚΕΡΔΙΣΕ 16 ΠΕΝΑΛΤΥ,        ΤΟ 1996-97 ΚΕΡΔΙΣΕ 10,ΕΝΩ ΤΟ 1999-2000 ΜΟΝΟ 12..

122 ΠΕΝΑΛΤΥ ΕΙΝΑΙ 2 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΣΕ ΓΚΟΛ, ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΘΕΣΗ (ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΦΙΛΙΚΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΩΝ) ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΑ 60 ΤΕΡΜΑΤΑ..




ΠΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ..

ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ


1996-97 (5 ΥΠΕΡ - 3 ΚΑΤΑ)





1997-98 (11 ΥΠΕΡ - 2 ΚΑΤΑ)




1998-99 (7 ΥΠΕΡ - 4 ΚΑΤΑ)



1999-2000 (5 ΥΠΕΡ - 2 ΚΑΤΑ)



2000-01 (3 ΥΠΕΡ - 4 ΚΑΤΑ)



2001-02 (6 ΥΠΕΡ - 2 ΚΑΤΑ)




2002-03 (4 ΥΠΕΡ - 2 ΚΑΤΑ)




2003-04 (5 ΥΠΕΡ - 1 ΚΑΤΑ)




2004-05 (5 ΥΠΕΡ - 0 ΚΑΤΑ)



2005-06 (6 ΥΠΕΡ - 0 ΚΑΤΑ)



2006-07 (8 ΥΠΕΡ - 7 ΚΑΤΑ)



2007-08 (6 ΥΠΕΡ - 5 ΚΑΤΑ)




2008-09 (3 ΥΠΕΡ - 1 ΚΑΤΑ)




2009-10 (5 ΥΠΕΡ - 0 ΚΑΤΑ)


2010-11 (5 ΥΠΕΡ - 3 ΚΑΤΑ)


ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ..



ΑΠΟ ΤΟ 1996-97 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΠΕΡΥΣΙ..
84 ΠΕΝΑΛΤΥ ΥΠΕΡ - 37 ΚΑΤΑ..




ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ..

ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΟΜΑΔΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΜΕΝΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ 5 (2007-08),  ΚΑΙ 7 ΠΕΝΑΛΤΥ (2006-07)

ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΟΜΑΔΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ +1 ΣΤΑ ΠΕΝΑΛΤΥ (ΔΛΔ ΕΝΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΟΣΑ ΤΗΣ ΣΦΥΡΙΞΑΝ ΚΑΤΑ), ΑΛΛΑ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΠΕΝΑΛΤΥ (6 ΜΕ 5 ,Η 8 ΜΕ 7)



Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ

ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ = 84 ΥΠΕΡ - 37 ΚΑΤΑ = ( 47 )
ΓΑΝΥΜΗΔΗΣ   =   122 ΥΠΕΡ - 37 ΚΑΤΑ = ( 85 )

ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΩΘΙ..
Η ΑΝΥΠΟΛΗΨΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΤΗ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΣΤΑ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΑ ΠΕΝΑΛΤΥ.

ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΕΚ ΜΕ 96 ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΑ ΠΕΝΑΛΤΥ ΚΑΙ 48 ΚΑΤΑ.. 
Η ΑΕΚ ΤΟ 2001-02 ΚΕΡΔΙΣΕ 14 , ΕΝΩ ΚΕΡΔΙΣΕ ΑΠΟ 10 ΤΟ 2000-01 ΚΑΙ ΤΟ 1999-2000




ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 3

           ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ = 84 ΥΠΕΡ - 37 ΚΑΤΑ = ( 47 )


ΑΕΚ = 99 ΥΠΕΡ - 52 ΚΑΤΑ = ( 47 )

ΓΑΝΥΜΗΔΗΣ   =   122 ΥΠΕΡ - 37 ΚΑΤΑ = ( 85 )



ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ.. (ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΕΤΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟ)




ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΠΟΥ ΚΡΙΝΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΠΟΒΟΛΕΣ..

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΞΕΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΛΙΝΚ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΜΑ ΠΟΣΕΣ ΑΠΟΒΟΛΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΟΙ 3 ΜΟΝΟΜΑΧΟΙ..

Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΑ ΚΑΤΩΘΙ.

Η ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟΒΟΛΕΣ ΑΝΑ ΕΤΟΣ, ΕΙΝΑΙ Ο ΓΑΝΥΜΗΔΗΣ ΜΕ ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΜΑ ΤΑ ΕΤΗ 1999-2000 (13), 1998-99 (11),   2008-09 (10). 

ΤΟ 1998-99 ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΕΝ ΕΧΑΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΑΙΧΤΗ ΤΟΥ ΜΕ ΑΠΟΒΟΛΗ..


Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΤΟ 2008-09, 2002-03, 2000-01 ΚΑΙ 1998-99 ΔΕΧΤΗΚΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΕΡΔΙΣΕ..

Ο ΓΑΝΥΜΗΔΗΣ ΜΟΝΟ ΤΟ 2006-07 ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΑΥΤΟ.. 


ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ 2010-11

2010-11 ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ =  5 ΥΠΕΡ  - 4 ΚΑΤΑ
2010-11 ΓΑΝΥΜΗΔΗΣ =  4 ΥΠΕΡ - 4 ΚΑΤΑ
2010-11 ΑΕΚ  = 4 ΥΠΕΡ - 6 ΚΑΤΑ



ΣΥΝΟΛΟ 1996-97 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 2010-11

ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΥΠΕΡ = 57 - ΚΑΤΑ 43
ΓΑΝΥΜΗΔΗΣ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΥΠΕΡ = 88 - ΚΑΤΑ 37
ΑΕΚ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΥΠΕΡ =  56 - ΚΑΤΑ 34



ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Ο ΓΑΝΥΜΗΔΗΣ ΕΧΕΙ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟΒΟΛΕΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΕΣΟΛΑΒΟΥΣΕ Η ΧΡΟΝΙΑ 2009-10 ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ, ΘΑ ΕΙΧΕ ΣΧΕΔΟΝ ΤΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΤΩΝ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΩΝ ΑΠΟΒΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΔΥΟ ΟΜΑΔΩΝ.

ΔΛΔ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ 2008-09 ΟΙ ΑΠΟΒΟΛΕΣ ΗΤΑΝ 81 ΥΠΕΡ ΤΟΥ, ΕΝΑΝΤΙ 43 ΤΟΥ ΠΑΟ ΚΑΙ 47 ΤΗΣ ΑΕΚ , ΣΧΕΔΟΝ ΤΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΤΟΥΣ ΔΛΔ..

84 ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟΒΟΛΕΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΕ 84 ΑΓΩΝΕΣ (ΣΧΕΔΟΝ 3 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ) ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΠΑΙΧΤΗ ΠΑΡΑΠΑΝΩ..

ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ 2009-10 ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΛΑΣΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΟΤΙ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΚΕΡΔΙΣΕ 9 ΑΠΟΒΟΛΕΣ ΕΝΩ Ο ΓΑΝΥΜΗΔΗΣ 3 ΚΑΙ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΛΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΟΥΜΕ ΕΔΩ..


ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ 2009-10 Η ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟΒΟΛΕΣ ΗΤΑΝ Ο ΑΡΗΣ ΜΕ 16

Σχόλια

  1. Φίλε καλησπέρα,

    Είμαι Ολυμπιακός και πέτυχα το blog σου τυχαία ψάχνοντας στο google "πρωτάθλημα 2001-02". Κατ'αρχάς να πω ότι γουστάρω που μιλάς με αριθμούς και γεγονότα και να ξέρεις ότι αν ο απέναντι σου είναι παντελονάτος θα το παραδεχτεί όπου έχεις δίκιο. Επίσης να πω ότι κατά τη γνώμη μου χαλάς την προσπάθεια σου με παπαριές του στυλ Γανυμήδης και στόλος και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Ξεφτιλίζεις την ουσία των κειμένων σου και όλη την έρευνα που κάθεσαι και κάνεις και τελικά η άποψη σου φαίνεται ασόβαρη ενώ δεν είναι. "Just my 2 cents" που λένε κι οι Αμερικάνοι. (το'πιασες το αστειάκι μεγάλε που λέει κι ο Μητσικόστας-Καρατζαφέρης.)

    Αφού τα είπα αυτά πάμε παρακάτω. Είδα λίγο το κείμενο σου για το πρωτάθλημα του 1999-00 και αυτό εδώ. Οι έντιμοι Ολυμπιακοί που βλέπουμε μπροστά μας ξέρουμε ότι στην επταετία 1996-2003 γίναν πολλά πράγματα με το Σωκράτη για να πάρουμε τις κούπες που δεν τα γουστάρουμε. Ίσως σε απάντηση των όσων (πιθανώς πολύ λιγότερων, δε σου κρύβω ότι δεν τα πρόλαβα και πολύ) έκανε κι ο δικός σας ο Καπετάνιος. Από εκείνα τα πρωταθλήματα (1996-2003) εγώ σαν οπαδός του Ολυμπιακού θεωρώ ότι αξίζαμε 3 ('99, '01, '02) και θα μπορούσατε να έχετε πάρει εσείς κι η ΑΕΚ από 2.

    Το μοναδικό που παίχτηκε στα ίσια κατά την άποψη μου είναι το 2001-02 (ίσως επειδή το 2001 βγάλανε της κασέτες της παράγκας) και είναι το μόνο που χαίρομαι να βλέπω ακόμα και σήμερα. Είχαμε καλές ομάδες όλοι που μπροστά σε αυτές που έχουμε τώρα μοιάζουν με τη Βραζιλία του 1970. Κι εμείς με Giovanni, Karembeu, κι εσείς που φτάσατε στους 8 (συμπτωματικά εκείνη τη χρονιά κανένας απο τους 8 δεν πήρε πρωτάθλημα!) και η ΑΕΚ που πήρε το κύπελλο. Κατά τα λοιπά ακόμα και το 1999 που είχαμε την καλύτερη μας ίσως ομάδα φαίνεται και από τους αριθμούς σου ότι έγιναν αφύσικα πράγματα (τα θυμάμαι κιόλας με ΠΑΟΚ το offside του Goga, με εσάς την αποβολή που δεν πήρε ο Καραπιάλης και άλλα).

    Από εκεί και πέρα θεωρώ ότι μετά το Euro (από το 2004-05 και μετά) δεν έχετε δίκιο να τα ρίχνετε στη διαιτησία. Πήραμε 6 πρωταθλήματα και πιστεύω ότι είχαμε την καλύτερη ομάδα και παίξαμε την καλύτερη μπάλα σε όλα πλην του 2008 που το δικαιούται ο πλανητάρχης Ριβάλντο με την ΑΕΚ. Μάλιστα αν πάρω και πάλι τους δικούς σου αριθμούς, που τους θεωρώ πολύ καλό μέτρο, προσθέτω πέναλτι+κόκκινες υπέρ-κατά και παίρνω 90-45=45 για τον Ολυμπιακοί και 75-26=49 για τον Παναθηναικό. Με τον τρόπο που τα παρουσιάζεις κι εσύ, δε νομίζεις ότι αυτό δείχνει την εικόνα που έχω σαν οπαδός ότι πριν το 2004 ξεφτιλίστηκαν μερικά πράγματα από το Σωκράτη αλλά μετά η διαιτησία δεν επηρέασε τις καταστάσεις; Δε λέω ότι δεν ευνοηθήκαμε σε παιχνίδια (όπως αυτο το άθλιο και ξενερωτικό πραγμα που έγινε φέτος στο Καραισκάκη) αλλά γενικά τα πράγματα πάνω κάτω πήγαν στα ίσια τους (πχ φέτος τα πέναλτι σας σε Νέα Σμύρνη και Χαριλάου).

    Ελπίζω να το δεις και να απαντήσεις γιατί φαίνεσαι να μπορείς να κάνεις καλή ποδοσφαιρική κουβέντα. Εγώ θα είμαι μαζί σου (και με οποιονδήποτε άλλο) όταν πας να εκθέτεις τις μαλακίες που λένε οι φυλλάδες και όσοι οπαδοί του Ολυμπιακού είναι ουρακοτάγκοι και θα είμαι εναντίον σου (και οποιουδήποτε άλλου) όταν θα αδικείς την ομάδα μου και θα παρουσιάζεις μονόπλευρα τα γεγονότα. Πρόβατα υπάρχουν σε όλες τις ομάδες. Η αλήθεια και η εικόνα είναι μπροστά στον καθένα και αν έχει μυαλό τη βλέπει.

    Χαιρετώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ καλο σχολιο, δεν εχω χρονο τωρα για απαντηση.
    Ευχαριστω για την επισκεψη και τον χρονο σου.
    Εν ευθετω χρονο θα επιχειρηματολογισω στα στοιχεια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να'σαι καλά, ξέρω ότι έχουμε και δουλειές, άνθρωποι είμαστε. Απλά να διορθώσω ότι κάποια στήλη μέτραγα λάθος στου Γαλάνη και τα σφυρίγματα (κόκκινες-πέναλτι) σε αυτά τα 7 χρόνια (2004-2011) είναι +5 για τον Ολυμπιακό και όχι +4 για τον Παναθηναικό. Δεν αλλάζει και πολλά στην ουσία γιατί μιλαμε για 1 σφύριγμα το χρόνο απλά να είμαστε σωστοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΙ αριθμοι αν τους μετρησεις απο το 1996-97 μεχρι και τωρα εχουν μεγαλη διαφορα φιλε μου.
    εσυ μετρησες απο 2004-2011 μονο.

    φαντασου οτι εχω ολυμπιακους που μου λενε για προπερσυ στο νταμπλ του 2009-10 ΟΤΙ ΠΗΡΑΜΕ 5 ΠΕΝΑΛΤΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΑΝ ΚΑΝΕΝΑ, και οταν τους λεω οτι εσεις κανατε χειροτερα τα πρωτα χρονια ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΞΕΧΑΣΕΙ.

    ΔΛΔ τους κανει εντυπωση το 5-0, ΑΛΛΑ ΤΟ 10-1 η ΤΟ 16-1 δεν το θυμουνται καν. Αποδειξη του ποσο ευκολα ειχε περασει υποσυνειδητα οτι το πεναλτυ δινεται ευκολα.Το ιδιο ισχυει και με τις κοκκινες καρτες.

    Τα πρωταθληματα που αξιζες για εμενα ηταν του 1998-99 σιγουρα, (το 1996-97 και το επομενο γελαγαν και οι πετρες με τα οσα συνεβαιναν) το 1999-2000 ηταν του κυραστα, το 2000-01 πολυ δυσκολο τελικα, το 2001-02 το εχασε περιεργα η αεκ, το 2003 ηταν η ριζουπολη, το 2004 νταμπλ εμεις απο το πουθενα , το 2005 παλι εσεις απο το πουθενα, το 2006,2007 το πηρατε σχετικα ανετα, το 2008 με τον πεσειρο εγιναν περιεργα πραγματα στο τελος, το 2009 η παραγκα θΥμισε τα πρωτα χρονια αφου πηραμε το πρωτο πεναλτυ στον δευτερο γυρο!!!!, το 2010 νταμπλ με 2 ηττες απο εσας, το 2011 ανετα εσεις.

    Συμπερασματικα αν μετραγα 15 πρωταθληματα θα εβαζα 7 δικα σου, 7 δικα μου και 1 της αεκ.

    Και οσο για τον καπετανιο ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΑ ΙΔΙΑ..
    ΠΟΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ??

    Ο καπετανιος (μαζι με τον νταιφα) ΠΑΡΕΛΑΒΑΝ ΤΟ 1979 ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΑΝΑΝ ΠΑΕ..

    ΤΟ 1980,81,82,83 ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΕΣΥ...
    ΑΡΑ ΠΑΡΑΓΚΑ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΙΑΝΝΗ?
    ΤΟ 1984 ΕΓΩ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ 1986
    ΤΟ 1987,ΕΣΥ,ΤΟ 88 ΛΑΡΙΣΑ,ΤΟ 1989 ΑΕΚ
    ΑΡΑ ΠΑΡΑΓΚΑ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ???
    ΤΟ 1990, 1991 ΕΓΩ
    ΤΟ 1992,1993,1994 Η ΑΕΚ
    ΑΡΑ ΠΑΡΑΓΚΑ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ???
    ΤΟ 1995 1996 ΕΓΩ

    ΤΙ θελω να πω..

    Η ΠΑΡΑΓΚΑ ΔΕΝ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΠΟΣΑ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ ΕΓΩ..
    ΔΛΔ ΕΣΕΙΣ ΛΕΤΕ ΤΟΤΕ 1984-1996 ΠΗΡΑ 1 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ..
    ΩΡΑΙΑ
    ΚΑΙ???
    1 ΠΗΡΕ Ο ΠΑΟΚ
    1 Η ΛΑΡΙΣΑ
    4 Η ΑΕΚ
    ΚΑΙ 6 ΕΓΩ

    ΑΡΑ ΤΙ ΠΗΡΑ ΣΥΝΟΛΙΚΑ??
    6/13...ΔΛΔ ΟΥΤΕ ΤΑ ΜΙΣΑ
    ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ 7/13..
    ΜΑΛΙΣΤΑ..

    ΜΠΟΡΕΙ Η ΑΕΚ ΝΑ ΦΩΝΑΞΕΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΚΑ????
    ΜΠΟΡΕΙ Η ΛΑΡΙΣΑ, Η Ο ΠΑΟΚ???

    ΕΛΑ τωρα στο 1997-2011
    ΕΧΕΙΣ 13/15
    ΚΑΙ 2/15 ΕΓΩ..

    ΠΡΟΣΕΞΕ, ΕΓΩ ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΣΤΑ ΠΕΤΡΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ..ΔΛΔ ΕΕΣΥ 1/13, ΕΓΩ 2/15..
    ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΓΚΑ..ΠΑΡΑΓΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΧΑΝΕΙ..

    ΕΤΣΙ ΕΧΕΙΣ 13/15, ΕΝΩ ΕΓΩ ΕΙΧΑ 6/13

    ΑΝ ειχες κανεις και εσυ 7/15 (ειδες πως κολλανε τα νουμερα με το προηγουμενο παραδειγμα), 6/15 εγω ας πουμε , 1/15 η αεκ και 1/15 ο παοκ, ΟΛΟΙ ΘΑ ΤΑΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ..ΟΛΟΙ.

    ΚΑΙ ΣΦΥΡΙΖΕ ΠΑΝΤΑ Ο ΚΑΘΕ ΠΑΠΟΥΤΣΕΛΗΣ ΚΑΙ ΤΕΒΕΚΕΛΗΣ..ΑΛΛΑ πεσατε σε μονοφαγα προεδρο και εσπειρε ανεμους.

    Το θεμα ειναι οταν εχεις την πιτα ΝΑ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑΖΕΙΣ ΣΩΣΤΑ, Η ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΛΙΓΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΛΟΙ.

    ΔΛΔ ποιος να πει για παραγκα βαρδινογιαννη ΑΠΟ ΤΟ 1980 ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1997 ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Ο ΚΟΚΚΑΛΗΣ, ΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ 1980 ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1996 ΕΓΩ ΕΧΩ 6 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ, ΕΣΥ 5, ΚΑΙ Η ΑΕΚ 4..ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΔΛΔ..
    ΕΚΤΟς αν παραγκα λογιζεται μονο το 1984 και το 1986, γιατι απο 1980 ας πουμε μεχρι το 1986 σε 7 πρωταθληματα εγω ειχα 2, εσυ 4, και 1 ο παοκ..
    Η αν θες μεχρι και το 1988 ΕΓΩ ΕΙΧΑ 2, ΕΣΥ 5..
    ΔΛΔ ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΚΑ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΝΟΥΜΕΡΑ , ειναι αδοκιμο πιστευω.

    Οσο για ονομασιες περι γανυμηδη, η ειρωνεια η πλακα στα μετρα του αποδεκτου και ειδικα με επιχειρηματα πιστευω οτι επιτρεπεται (την ονομασια γανυμηδη την δικαιολογω οπως βλεπεις)

    να σαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου