Οι «επιστήμονες» με τα γκρι...

Ellul-Moscovici-Goebells (Η Τεχνη της ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ)

Στο προηγουμενο αρθρο η τελευταια προσταση ελεγε οτι ευχαριστουμε τα πρασινα μεσα για την στηριξη τους.
Βεβαια η σταση των 2 πρασινων μεσων ειναι λιγο περιεργη.
Εκτος του οτι η μια εφημεριδα απο την αρχη της σεζον 2009-10 ειχε ηδη αλλαξει σταση, η συνολικη σταση των 2, θυμιζε πολεμικο κλιμα και οχι οπαδικη στηριξη.


Την ιδια προπαγανδα τρωμε και απο κοκκινα ΜΜΕ αλλα δεν θα ασχοληθουμε τωρα με αυτα. Εξαλλου εκεινα ειναι γνωστα οτι πολεμανε εμας, αυτο που θα ψαξουμε ειναι μηπως τα δικα μας πρασινα μεσα, εμφανιζουν γκεμπελιστικες τασεις, μηπως καποια πραγματα θα μπορουσαν να παρουσιαστουν διαφορετικα


ΟΠΩΣ ΑΥΤΟ..Στηριξη σε μια ομαδα που πηρε νταμπλ
(μπορει ομως πισω απο το εξωφυλλο να κρυβεται καποιο μυνημα που εμεις οι αγραμματοι δεν το καταλαβαινουμε, ΑΛΛΑ ΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ 3 ΔΟΚΑΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙΣ ΤΟΝ ΝΤΟΙ???)






Στηριξη σε μια διοικηση που καταφερε σε 2 χρονια να κανει οτι η προηγουμενη σε 8 (ΔΛΔ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ 20 ΜΥΡΙΑ λογω της μη συμμετοχης σε ομιλους επι 2 χρονια και ενα νταμπλ προικα




Δεν θα παραθεσω την γνωμη μου στο αν εγινε κακοδιαχειριση η οχι. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΧΡΕΟΣ. ΔΛΔ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΖΑΜΕ ΔΕΝ ΜΠΗΚΑΝ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΜΕ..
ΑΝ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΔΑΝΕΙΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΕΤΣΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ(ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΟΥ μεγαλομετοχοι ειναι αρκετοι επωνυμοι)


Η ολη μορφη του θεματος θυμιζει πολυ την πρακτικη της προπαγανδας. Στην προπαγανδα υπαρχουν καποιες βασικες αρχες που πρεπει να τηρουνται ωστε να εχουμε το επιθυμητο αποτελεσμα. 


Απο την αλλη αν οντως δεν υπαρχει θεμα προπαγανδας, οτι διαβαζετε απο εδω και κατω δεν ισχυει. Ισως να ειναι μια αλλη ονομασια..Εμεις θα δουμε αν απλα ταιριαζουν οι βασικες αρχες της προπαγανδας με καποια πρωτοσελιδα και καποιες αποψεις..


ΟΡΙΣΜΟΣ..
Η προπαγάνδα ορίζεται συνήθως ως μια συστηματική προσπάθεια
επιρροής επί των αντιλήψεων,  των απόψεων και των συμπεριφορών μιας λίγο ώς πολύ σημαντικής μερίδας του πληθυσμού,  έτσι ώστε αυτές να στραφούν προς μια δεδομένη κατεύθυνση  (αυτήν που επιθυμεί ο επικοινωνητής).  Προϋποθέτει τη θέληση διαμόρφωσης ή αλλαγής των αντιληπτικών πλαισίων ενός μαζικού στόχου και κατά συνέπειαν τη χρήση
συγκεκριμένων τεχνικών τόσο ως προς την  «κατασκευή»  του
προπαγανδιστικού λόγου  (περιεχόμενο και δομή)  όσο και ως προς τους τρόπους «προσβολής» των τελικών ατομικών αποδεκτών από το λόγο αυτό.


Ένα άλλο στοιχείο στο οποίο πρέπει εδώ να σταθούμε είναι η
πρακτική διάσταση της προπαγάνδας, το ότι δηλαδή τελικός σκοπός της είναι η επίτευξη μιας συγκεκριμένης και διαπιστωμένης αλλαγής στη σχέση του
δέκτη με την πραγματικότητα  (αντίληψη ή συμπεριφορά).  Αυτό που ενδιαφέρει περισσότερο τον προπαγανδιστή είναι η αποτελεσματικότητά της και όχι τόσο η ακρίβεια των διακινούμενων περιεχομένων ή ο απόλυτος
σεβασμός μιας δεοντολογίας ως προς τη δύναμη ή το εύρος των τεχνικών.

Πρόκειται για "...το σύνολο των μεθόδων που
χρησιμοποιεί μία οργανωμένη ομάδα με σκοπό την επίτευξη της ενεργητικής ή της παθητικής συμμετοχής στη δράση της μιας μάζας ατόμων ψυχολογικά ενωμένων μέσω κατάλληλων ψυχολογικών ενεργειών και πλαισιωμένων σε
μία οργάνωση

Πρέπει να είναι ολική και συνεχής. Αυτό σημαίνει κατά πρώτον ότι τα διάφορα μέσα  (τύπος,  ραδιόφωνο,  τηλεόραση,  αφίσες,  συναντήσεις κατ' οίκον κ.ά.) πρέπει να συνδυάζονται  (πρόκειται,  για τον κανόνα της ενορχήστρωσης),  ενώ κάθε ουσιαστική συζήτηση και αντίρρηση πρέπει να τείνει προς την εξαφάνιση ή τον αφανισμό!  Το ιδανικό εδώ είναι να αποδέχονται την προπαγάνδα τα μέλη της αντίπαλης ομάδας ή και οι διαφωνούντες

Πρέπει να είναι οργανωμένη:  τα προαναφερθέντα χαρακτηριστικά (συνέχεια,  ενορχήστρωση)  προϋποθέτουν,  ένα συντονισμό,  μια οργάνωση σε διοικητικό επίπεδο,  ένα  «υπουργείο προπαγάνδας» (όποιο όνομα κι αν
αυτό έχει). 

Άλλο σημαντικό εσωτερικό χαρακτηριστικό της προπαγάνδας είναι η σχέση της με τους αναποφάσιστους, δηλαδή με τους ανθρώπους εκείνους οι οποίοι,  χωρίς να είναι ούτε αδιάφοροι ούτε περιθωριακοί  (εκτός της κοινωνικής ζωής και πραγματικότητας),  δυσκολεύονται να αποφασίσουν σε σχέση με ζητήματα που και οι ίδιοι θεωρούν σημαντικά. Για να πετύχει τους σκοπούς της ως προς αυτούς,  η προπαγάνδα πρέπει να ασχολείται με
θέματα μεγάλου συλλογικού ενδιαφέροντος,  που είναι σημαντικά για την κοινωνία ή την επιμέρους ομάδα,  επειδή πράγματι μέσω της συλλογικής αυτής ενασχόλησης ο καθένας αισθάνεται ότι είναι ενταγμένος στην κοινωνική ζωή.

(ΝΑ βοηθησουμε ολοι στην ανασταση του ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ)


 Σχέση της προπαγάνδας με την πραγματικότητα.   
Τι σημαίνει λοιπόν  "λέω την αλήθεια";  Πολλά νούμερα για
παράδειγμα,  τα οποία εντάσσονται στον προπαγανδιστικό λόγο,  μπορεί να είναι ακριβή,  αλλά συνήθως απουσιάζουν τα στοιχεία εκείνα που χρησιμεύουν στην κατανόησή τους και στην εξαγωγή συμπερασμάτων.
Μπορούμε κάλιστα να δηλώσουμε ότι η παραγωγή αυξήθηκε κατά 30%, αλλά μπορούμε και να αποκρύψουμε με βάση ποιο έτος έγινε αυτή η σύγκριση,  όπως μπορούμε να ισχυριστούμε ότι 80%  των αναγνωστών μας συμφωνεί με την πρόταση χ,  ενώ στην πραγματικότητα αυτοί που συμφωνούν αποτελούν το 80%  αυτών που απάντησαν στο γκάλοπ κ.λ.π., κ.λ.π.


(εδω γκαλοπ-κολαφος εφημεριδας,αποτελεσματα απο συγκεριμενη ιστοσελιδα γνωστων οπαδικων προτιμησεων, με συγκεκριμενες ομως επιλογες σε ερωτησεις και απαντησεις)


 Έτσι,  η λεπτομέρεια,  το επιμέρους στοιχείο,  η  "αλήθεια"  γίνονται ένα είδος άλλοθι για να οδηγηθούν οι δέκτες σε εσφαλμένους ή, στην καλύτερη περίπτωση,  σε ασαφείς δρόμους,  όπου αυτό που μετράει είναι πάλι το κοινωνιολογικό ρεύμα γνώμης,  στην ορμή του οποίου είναι δύσκολο να
αντισταθούν.

"Η προπαγάνδα είναι καθ'  ολοκληρίαν και φύσει μια επιχείρηση παραποίησης της σημασίας του γεγονότος και ψευδούς δήλωσης προθέσεων". Από τη μία ο προπαγανδιστής ουδέποτε μπορεί να αποκαλύψει τις πραγματικές προθέσεις αυτού για τον οποίο εργάζεται, έτσι ώστε ούτε οι
ευνοϊκά διακείμενοι να μπορούν να τις συζητήσουν,  ούτε οι αντίπαλοι να μπορούν να λάβουν τα μέτρα τους -  η προπαγάνδα αποτελεί έτσι το παραπέτασμα καπνού πίσω από το οποίο γίνεται η πραγματική μάχη. 


Από την άλλη η πηγή της προπαγάνδας όχι απλώς διατείνεται ότι έχει τις καλύτερες προθέσεις,  αλλά αποδίδει τις δικές της πραγματικές προθέσεις στον αντίπαλο - όπως συμβαίνει με την πλευρά που επιθυμεί τον πόλεμο και κατηγορεί τον αντίπαλο για φιλοπόλεμη και επιθετική διάθεση και δραστηριότητα.

Κανόνας της προσωποποίησης (ή του μοναδικού εχθρού). Συνίσταται στην (πολλές φορές ταυτόχρονη) συγκέντρωση των ελπίδων του δικού μας στρατοπέδου και του μίσους για το αντίπαλο στρατόπεδο σε ένα και μοναδικό πρόσωπο. 


(ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΑΤΟΜΟ ΠΛΕΟΝ=ΒΓΕΝΟ,ΠΑΤΕΡΑΣ ΟΧΙ Η ΠΕΚ=ΑΠΡΟΣΩΠΗ).   





Να σημειώσουμε τέλος εδώ ότι η προσωποποίηση,  στην κλασική κυρίως πολιτική προπαγάνδα,  έχει ένα ενδιαφέρον τακτικό πλεονέκτημα στο επιχειρηματολογικό,  αλλά και στο ψυχολογικό επίπεδο:  επιτρέπει στην προπαγανδιστική πηγή να μην παρουσιάσει ως αντίπαλο μια αποφασισμένη μάζα ανθρώπων,  αλλά ένα σύνολο εξαπατημένων ατόμων,θύμα μιας συνομωσίας ενορχηστρωμένης από τον μοναδικό εχθρό και την κλίκα του.

(μαζα ανθρωπων=πρασινος λαος)





1)Ο προπαγανδιστής πρέπει να έχει πρόσβαση σε υπηρεσιές πληροφοριών,σχετικά με τα γεγονότα και την κοινή γνώμη (ΔΛΔ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ-ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ-ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ-ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ)


ΑΝ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΗ Η ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΑΠΛΑ ΒΡΟΥΜΕ ΜΜΕ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ..ΑΥΤΑ μπορει να ειναι ιντερνετ, τυπος, ραδιοφωνο,τηλεοραση.


(ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΥΧΑΙΕΣ, ΑΠΛΑ προβαλουμε τις μορφες που μπορει να εχει στα μμε, δλδ μια τυχαια εφημεριδα, ενα τυχαιο ιντερνετικο σαιτ, ενα τυχαιο καναλι και εναν τυχαιο ραδιοφωνικο αθλητικο σταθμο, μεσα τα οποια συμβαλουν στην ορθη ενημερωση μας μετα απο επιπονες προσπαθειες των ανθρωπων αυτων)











2)Η προπαγάνδα πρέπει να σχεδιάζεται και να εκτελείται,από μια μόνο πηγή εξουσίας (authority)

(εδω βεβαια ο καθενας μπορει να υποθεσει οτι θελει, μπορειτε να φανταστειτε οτι η κεφαλη του εγχειρηματος ειναι καποιος, η καποια, η μια ομαδα με συγκεκριμενα συμφεροντα)




2α)πρέπει να εκδίδει αυτή όλες τις ντιρεκτιβες προπαγάνδας


(εδω παλι θα μπορουσαμε να πουμε οτι οι 2 πρασινες εφημεριδες που δεν εχουν κοινο εκδοτη, εχουν αποφασισει ομως να εχουν κοινη γραμμη, πραγμα ασυλληπτο οταν πριν απο 3 χρονια η μια εβγαζε 16σελιδο ενθετο κατηγορωντας τον κυριο αρχισυντακτη της αλλης)



ΕΔΩ ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΜΙΑ ΤΥΧΑΙΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ

22/5/2010 (ΒΟΜΒΕΣ-ΒΟΜΒΑ)



22/5/2010




25/6/2010




2β)πρέπει να εξηγεί τις ντιρεκτιβες προπαγάνδας σε σημαντικούς υπαλληλους(officials) και να τους διατηρεί το ηθικό


(εδω καποιος θα μπορουσε να παραθεσει καποιους επωνυμους που εχοντας πενα η λογο μπορουν να διαμορφωσουν αποψη η να περασουν αποψεις. Εμεις πιστευουμε οτι ειναι ελαχιστοι αυτοι, αν υπαρχουν. Εξαλλου ειναι πολυ ευκολο να περασεις μια αποψη πισω απο ενα ανωνυμο ψευδωνυμο, ας πουμε γκαζοφονιας, η λαχανοφρουρος, η πρασινοτομαρος)


2γ)πρέπει να παρακολουθεί άλλες υπηρεσίες που έχουν δραστηριότητα στην προπαγάνδα


(προφανως θα μπορουσε καποιος αν ηθελε να ελεγχει καποια ΜΜΕ ,δλδ να εχει μια εταιρεια που να τα κατευθυνει η αν μη τι αλλο να χρηματοδοτει οικονομικα, θα μπορουσε να επιρεαζει ενα καναλι αν ειναι μεγαλομετοχος, η εναν ομιλο σελιδων στο ιντερνετ αν εχει μια αντιστοιχη εταιρεια.)



3)Οι συνέπειες της προπαγάνδας από μια κίνηση πρέπει να μελετώνται πριν να εφαρμοστεί η συγκεκριμένη κίνηση 


(αυτοι εστησαν την κριση και τωρα περιμενουμε τον σωτηρα, πριν το 2008 δεν ειχαμε κριση,εξαλλου στηνουν την κριση με ποιο οφελος???)





4)Η προπαγάνδα πρέπει να επηρεάζει την πολιτική και δράση του αντιπάλου-εχθρού


(απολογειται γιατι ... ετσι!!!)



4α)Καταστέλωντας προπαγανδιστικό υλικό αντιπάλου,που μπορεί να του δώσει χρήσιμες πληροφορίες

4β)Με εσκεμμένη διάδοση προπαγανδιστικού υλικού κατάλληλου να οδηγήσει τον εχθρό να βγάλει συμπεράσματα που εμείς επιθυμούμε.


 (με λεφτα αλλων!!!!)


μα εδω οι ιδιες εφημεριδες γραφουν οτι εβαλαν αυτοι οι 2 περιπου 30 μυρια ευρω..



4γ) Ωθώντας τον εχθρό να αποκαλύψει ζωτικές πληροφορίες για αυτόν
(τι σχεση εχει η μαρφιν η MIG και το βατοπεδι με τον ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ???-ΤΙ μας νοιαζει τι κανει ο καθε μεγαλομετος επιχειρηματικα δλδ???)






4δ) Αποφεύγοντας να αναφερθούμε σε δράση του εχθρού η οποία είναι επιθυμητή,γιατί οποιαδήποτε αναφορά θα δυσφημούσε αυτήν την δράση.


13/9/2010
Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΝΕΙ ΔΩΡΟ (ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΤΟΥΣ ΔΛΔ) ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΙ ΖΑΧΟ ΑΦΡΟΥΔΑΚΗ ΠΡΩΤΟ ΣΚΟΡΕΡ ΤΗΣ Α1 ΣΤΟ ΠΟΛΟ (Ο ΓΙΩΡΓΟΣ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΑΝΥΜΗΔΗ)


ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΟΤΙ ΕΙΤΕ ΔΕΝ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ 14/9/2010


ΕΙΤΕ ΚΑΠΟΥ ΔΕΞΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ..14/9/2010






11/3/2011 Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΝΕΙ ΔΩΡΟ ΣΤΗΝ ΕΛ.ΑΣ. 220.000 ΕΥΡΩ


12/3 ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 2 ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ.


  

ΟΜΩΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ!!!!



ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΔΛΔ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΕΜΟΥΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΙ ΔΩΡΕΕΣ ΠΑΤΕΡΑ ΣΕ ΠΑΟ ΚΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΩΣ ΔΙΑ ΜΑΓΕΙΑΣ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ..




5)Οι μη απορρητες (diclassified) λειτουργικές πληροφορίες πρέπει να είναι διαθέσιμες για την διεξαγωγή προπαγάνδας


(οικονομικος ελεγχος-εκτιμηση και μονο βεβαια)




ΤΙ ΕΔΕΙΞΕ ΤΟΤΕ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ???





6)Για να γίνει αντιληπτό,η προπαγάνδα πρέπει να μπορεί να εγείρει το ενδιαφέρον του κοινού,και να εκπέμπεται απο ενα μεσο που απολαβάνει την  προσοχη του κοινό(μμε?)


(ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΤΥΧΑΙΑ τα προηγουμενα παραδειγματα εμπλουτισμενα με ενα οπαδικο φορουμ)





7)Η αξιοπιστία πρέπει μόνο να καθορίσει εάν η παραγωγή προπαγάνδας πρέπει να είναι αληθινή ή ψεύτικη 


(πως φτασαμε και κυριως ποτε ΤΑ ΕΙΠΑΜΕ???)




ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ ΔΙΟΤΙ ΧΡΩΣΤΑΜΕ                            ΑΜΥΘΗΤΑ ΠΟΣΑ ,ΠΟΥ???



8)Ο σκοπός, το περιεχόμενο και η αποτελεσματικότητα της εχθρικής προπαγάνδας,η δύναμη και τα αποτελέσματα μιας έκθεσης σε αυτην και η φύση των τρεχουσών εκστρατειών προπαγάνδας καθορίζει εάν η εχθρική προπαγάνδα πρέπει να αγνοηθεί ή να αντικρουσθεί


(τοτε δεν υπηρχε χρεωκοπια, υπαρχει μονο τωρα)


9)Η αξιοπιστία,η συλλογη πληροφοριων(intelligence), και τα πιθανά αποτελέσματα της επικοινωνίας καθορίζουν εάν τα υλικά προπαγάνδας πρέπει να λογοκριθούν

10)Προπαγανδιστικό υλικό του εχθρού μπορεί να χρησιμοποιείται εαν οδηγήσει στην μείωση του κύρους και και αξιοπιστίας του ίδιου του εχθρού ή εαν εξυπηρετεί τα δικα μας προπαγανδιστικά σχέδια

 (τουλουμπες,κλεισιμο εφημεριδων)




11)Μαύρη και όχι λευκη προπαγάνδα μπορεί να χρησιμοποιηθεί, όταν η τελευταία είναι λιγότερο αξιόπιστη ή παράγει ανεπιθύμητες ενέργειες.





ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΙΑΨΕΥΣΘΗΚΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΩΣ ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ, ΑΛΛΑ ΜΕΝΕΙ Η ΡΕΤΣΙΝΙΑ..Ο ΖΟΛΩΤΑΣ,ΠΡΩΗΝ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΙΣΤΗΣ ΘΑ ΠΕΤΑΓΕ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ..



12)Η προπαγάνδα μπορεί να επιτευχθεί καλύτερα από τους ηγέτες με το γόητρο-κύρος


(ΑΝΘΡΩΠΟΙ που επι χρονια ηταν στο περιθωριο τωρα προβαλονται ως ηγετικες μορφες, ο ερασιτεχνης δεν αναφερεται ιδιαιτερα σε καποιες οπαδικες εφημεριδες εδω και αρκετα χρονια, ομως τελευταια εδω και 2-3 δλδ, αρχισε η προβολη, ο λογος αγνωστος)


ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΑΛΛΗΣ ΚΟΥΒΕΝΤΑΣ (ΜΠΑΣΚΕΤ, ΦΑΙΝΑΛ 4, ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΕΠΩΝΥΜΟΥΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥΣ) ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ 

















13)Ηπροπαγάνδα πρέπει να είναι προσεκτικά προγραμματισμένη 

(σιγα σιγα να φευγετε που τολμησατε να παρετε νταμπλ με 50 μυρια ροστερ,ξεκιναμε απο περυσι για να τελειωσουμε κατι φετος)




13α) Η επικοινωνία της προπαγάνδας πρέπει να φθάσει στο ακροατήριο πρώτα από την ανταγωνιστική προπαγάνδα. 



13β)Μια εκστρατεία προπαγάνδας πρέπει να αρχίσει στη βέλτιστη στιγμή 



13γ)Ένα θέμα προπαγάνδας πρέπει να επαναληφθεί, αλλά όχι πέρα από κάποιο σημείο όπου θα προκαλέσει αρνητικά αποτελέσματα 




(ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ 14/1 ΚΑΙ 9/2)
(ΑΦΗΣΤΕ ΗΣΥΧΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ (ΠΟΙΟΙ???) ΜΟΛΙΣ ΕΚΑΝΕ 2 ΝΙΚΕΣ κλπ κλπ)








14)Η προπαγάνδα πρέπει να ονομάσει τα γεγονότα και τους ανθρώπους με  διακριτικες φράσεις ή  συνθήματα. 


(φευγατοι-αμπραμοβιτς)




14α) Πρέπει να προκαλέσουν(οι φράσεις ή συνθηματα) επιθυμητές απαντήσεις που το ακροατήριο κατέχει ήδη


(πρασινες καρδιες-πατερας ο παυλος)







14β)Πρέπει να είναι εύκολα στο να  ”μαθευτούν” 



(δεν πιανουν οι ελεγχοι και οι δυσκολοι οροι??? ΔΛΔ ΧΡΕΗ-ΕΛΛΕΙΜΜΑ-ΚΑΚΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ – ευκολο…μια τρυπα στο νερο λοιπον)



14γ)Πρέπει να χρησιμοποιηθούν επανειλημμένως, αλλά μόνο στις κατάλληλες καταστάσεις



(απομυθοποιουμε εξυπνα την γνωστη λεξη)




15)Η προπαγάνδα στο εσωτερικό μέτωπο πρέπει να αποτρέψει την αύξηση των ψεύτικων ελπίδων που μπορούν να ανατιναχτούν από τα μελλοντικά γεγονότα.



16)Η προπαγάνδα στο εσωτερικό μέτωπο πρέπει να δημιουργήσει ένα βέλτιστο επίπεδο ανησυχίας. 





16α)Η προπαγάνδα πρέπει να ενισχύσει την ανησυχία σχετικά με τις συνέπειες της ήττας 


(χασαμε απο τους αλητες??? ουτε ενα ευρω ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥΣ)




16β)Η προπαγάνδα πρέπει να μικρύνει την ανησυχία (εκτός από να αφορέσει τις συνέπειες της ήττας) που είναι πάρα πολύ υψηλή και που δεν μπορεί να μειωθεί από τους ανθρώπους τους ίδιους


(ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ, ΘΕΛΕΙ ΦΡΥΔΙΑ ΚΑΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ)


17)Η προπαγάνδα στο εσωτερικό μέτωπο πρέπει να μικρύνει τον αντίκτυπο της απογοήτευσης. 


17α) Οι αναπόφευκτες απογοητεύσεις πρέπει να προβλευθούν 
(σταματηστε τωρα, η επομενη ξεφτιλα δεν μετραει το ειπαμε πρωτοι)



17β)Οι αναπόφευκτες απογοητεύσεις πρέπει να τοποθετηθούν σε προοπτική


(απογοητευση κοσμου αν παραλαβει ο τζιγκερ-αρα παραμυθια η προοπτικη αναληψης μην ανησυχειτε, αργοτερα θα παρουσιαστει ως η μοναδικη λυση βεβαια)



18)Η προπαγάνδα πρέπει να διευκολύνει την μετατόπιση της εχθρικότητας  με το να συγκεκριμενοποιεί τους στόχους μίσους.

(στο σκαμνι-μεγας φταιχτης κλπ κλπ)






19)Η προπαγάνδα δεν μπορεί να επηρεάσει άμεσα ισχυρές αντίθετες τάσεις. Αντ ‘αυτού θα πρέπει να προσφέρει κάποια μορφή δράσης ή εκτροπής, ή και τα δύο.




ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΠΟΣΟ ΕΝΤΕΧΝΑ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ (ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ-ΒΓΑΖΕΤΕ-ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ-ΡΕΖΙΛΕΥΕΤΕ) ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΤΙ, ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ Η ΕΥΘΥΝΗ ΜΟΙΡΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ, ΚΥΡΙΩΣ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΜΕΣΑ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΛΑΟ..

ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ...ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ-ΚΑΝΑΜΕ 2 ΝΙΚΕΣ-κλπ κλπ.. ΕΚΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΥΝ-ΕΝΟΧΟΙ..

ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΟ..
ΟΤΑΝ 23-4-2008 ΤΟ 40% ΤΟΥ ΠΑΟ ΕΚΑΝΕ 80 ΜΥΡΙΑ



ΚΑΙ ΤΟ 2010 ΤΟ 67% ΤΟΥ ΓΑΝΥΜΗΔΗ ΕΚΑΝΕ 50 ΜΥΡΙΑ




ΤΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΕ ΛΟΓΟ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΡΙΓΜΕΝΟΙ..ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΙΕΣΕ ΝΑ ΜΠΟΥΝ. 

ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΟ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΦΕΤΟΣ ΔΗΛΩΣΗ ΠΟΥ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΛΕΙΜΜΑ 160 ΜΥΡΙΑ ΟΣΟ ΔΛΔ ΔΥΟ ΓΑΝΥΜΗΔΗΔΕΣ 
(80+80=160)

ΤΕΛΙΚΑ ΞΟΔΕΥΤΗΚΑΝ 160 ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ, Η 190 ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗΣ??


ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΤΙ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΑΜΥΘΗΤΕΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ, ΤΑ 30 ΜΥΡΙΑ ΣΥΝ Η ΠΛΗΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΛΗΤΕΑ.. ΤΙ 160 ΤΙ 190..ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΝΕΙ..

ΒΕΒΑΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΚΛΙΜΑ ΠΟΥ ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ ΚΑΚΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ, ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΣΟΒΑΡΕΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΝΟΥΜΕΡΑ..

H MHΠΩΣ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ 90???
ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ??



ΚΑΤΑ ΤΥΧΗ ΒΕΒΑΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ 190-160-30 ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ??
ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ, ΠΟΣΑ ΧΡΩΣΤΑΜΕ, ΑΝ ΧΡΩΣΤΑΜΕ, ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΛΕΙΜΑ, ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ, ΠΟΣΑ ΞΟΔΕΥΤΗΚΑΝ ΚΛΠ ΚΛΠ..

ΜΑ μηπως μας θυμιζει το ελληνικο κρατος???

ΘΥΜΑΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Η ΙΔΙΑ Η ΠΑΕ???
ΠΟΙΑ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ???



ΠΕΡΑΝ ΑΥΤΟΥ, ΤΟ ΟΤΙ ΤΟ 2008 ΜΠΗΚΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΟΣΟ 2 ΓΑΝΥΜΗΔΗΔΕΣ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΠΟΥΘΕΝΑ..ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΛΕΓΑΝ ΟΤΙ Ο ΠΑΟ ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟ 40% 80 ΜΥΡΙΑ, ΤΟΤΕ ΚΟΣΤΙΖΟΥΜΕ ΟΣΟ ΟΛΗ Η ΤΣΕΛΣΙ, ΕΞΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΠΡΑΜΟΒΙΤΣ, ΗΜΑΣΤΑΝ ΓΡΑΦΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΤΗΜΕΝΟΙ.

ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΛΕΓΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Ο ΓΑΝΥΜΗΔΗΣ ΝΑ ΑΠΟΤΙΜΑΤΑΙ 80 ΜΥΡΙΑ ΜΕ 12/14 ΜΕ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟ, ΕΝΩ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΧΩΡΙΣ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟ ΜΕ 1/13, ΝΑ ΑΠΟΤΙΜΑΤΑΙ ΜΕ 200ΜΥΡΙΑ.

ΤΟ 2008 (23/4) Ο ΠΑΟ ΑΠΟΤΙΜΑΤΑΙ ΩΣ 80ΜΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ 40% ΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΟΥ..


ΤΕΛΙΚΑ ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ 64 ΜΥΡΙΑ
ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΟΙΡΑΖΕΤΑΙ ΩΣ ΕΞΗΣ.
.


ΒΑΡΔ.=54,7%
ΒΓΕΝΟ=10,9%
ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ=10%
ΠΑΤΕΡΑΣ=5,3%
ΠΟΛΕΜΗΣ-ΞΥΛΑΣ(VIEWFIELD)=4,8%
ΖΟΛΩΤΑΣ (BAYLOCH)=4,8%
ΠΑΥΛΟΣ=4,8%
ΔΑΒΑΡΗΣ=2,7%
ΛΟΙΠΟΙ=1,9%

ΑΡΑ ,ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

ΒΓΕΝΟ+ΠΑΤΕΡΑΣ+ΔΑΒΑΡΗΣ+ΠΟΛΕΜΗΣ+ZOΛΩΤΑΣ+ΛΟΙΠΟΙ= 10,9+5,3+2,7+4,8+4,8+1,9=30,4%
ΚΑΙ 25% ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΒΑΡΔ.=30,4%+25%=55,4% (ΜΕΤΑ ΒΙΑΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ 50%)

ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΣΤΟ ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΟ 67%, ΛΕΙΠΕΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ 12%, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ (10%) ΚΑΙ Ο ΠΑΥΛΟΣ (4,8%)..
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΠΙ ΤΟΙΣ %...
ΑΡΑ Η Ο ΠΑΥΛΟΣ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ, Η Ο ΒΑΡΔ.

ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΩΡΑ Ο ΒΑΡΔ. ΜΕ 54,7% + 10% ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ + 4,8% ΠΑΥΛΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΑΙΣΙΩΣ ΤΟ 69,5% (ΑΡΚΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΔΛΔ)

ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΕΙΝΑΙ
30,4% + 4,8 ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ=35,2%

ΛΕΙΠΕΙ ΤΟ 54,7% ΤΟΥ ΒΑΡΔ + 10% ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ= 64,7%


64,7%+35,2%=99,9%


ΠΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΤΙ ΚΡΑΤΗΣΕ Ο ΤΥΠΟΣ (ΓΕΝΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΗΜΗ ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΣ 
ΝΤΕΛΟΝΓΚΙ-ΝΤΕΛΟΙΤ)



ΤΟ 2007-08 ΕΙΧΑΜΕ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ 10,200
ΤΟ 2008-09 ΕΙΧΑΜΕ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 16,900
ΤΟ 2009-10 ΕΙΧΑΜΕ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 22,500

ΤΙΣ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ ΕΙΧΑΝ ΗΔΗ ΠΡΟΠΛΗΡΩΘΕΙ ΟΜΩΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 25.000 ΕΙΣΙΤΙΡΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ

ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΝΤΑΜΠΛ (2009-10) ΕΙΧΑΜΕ ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ (22,800 ΜΕ 10.200) ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ 2007-08.
ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Η ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ 10,200 ΧΩΡΑΕΙ ΜΙΑ 15,000

ΑΡΑ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΗΓΑΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ 2009-10 ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ (ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ 70% ΠΑΝΩ ΤΟ 2008-09 ΚΑΙ 120% ΠΑΝΩ ΤΟ 2009-010 ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΤΟΥ 2007-08)

ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΤΟΥ ΝΤΑΜΠΛ..

ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΜΑΓΙΚΟ..

Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΑΠΟΤΙΜΗΘΗΚΕ ΤΟ 2008 ΜΕ 200 ΜΥΡΙΑ..

ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2009 ΜΕ ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΑΛΠΙ-ΛΕΤΟ-ΚΑΤΣΟΥΡ-ΣΙΣΣΕ-ΝΙΝΗ Η ΤΙΜΗ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΤΑΝΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 250ΜΥΡΙΑ, ΑΦΟΥ ΑΠΟΤΙΜΗΘΗΚΕ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΤΟΥ 2008 ΜΕ 200ΜΥΡΙΑ..ΓΗΠΕΔΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟ.
.

ΑΝΤ'ΑΥΤΟΥ ΟΜΩΣ Η ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗΣ ΤΟΝ ΒΓΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΣΙΟΔΟΞΗ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΑΝ ΑΞΙΑ 115ΜΥΡΙΑ..(ΤΗΣ ΝΤΕΛΟΙΤ ΠΑΝΤΑ)



ΑΡΑ, ΔΙΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΑΠΛΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ..(Ο ΣΙΣΕ-Ο ΛΕΤΟ-Ο ΚΑΤΣΟΥΡ ΑΠΟΚΤΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΑ 65 ΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΜΕΤΑ)
ΑΝ ΤΟ 2009 ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ Ο ΠΑΟ ΕΚΑΝΕ 115 ΜΥΡΙΑ, ΤΟ 2008 ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΩΣ ΕΚΑΝΕ 200???

εμμεσως πλην σαφως καποιος μπορει να πει οτι ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΥΨΗΛΑ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΚΑΙ ΦΤΑΣΑΜΕ ΤΑ 115 ΜΥΡΙΑ ΤΟ 2009, ΤΟΤΕ ΑΝ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΤΑ 60 ΜΥΡΙΑ ΜΕΤΑΓΡΑΦΩΝ, Ο ΠΑΟ ΤΟΥ 2008 ΚΑΝΕΙ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ 50 ΜΥΡΙΑ,
ΑΡΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΠΟΥΛΗΣΕ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΓΙΑ 200..

ΚΑΙ ΤΑ 50 ΜΥΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΣΑΝ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΞΙΑ, ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ Ο ΓΑΝΥΜΗΔΗΣ ΜΕ 12/13 ΕΚΑΝΕ 80 ΜΥΡΙΑ (ΜΕ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ)

ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ..
ΠΩΣ ΑΣ ΠΟΥΜΕ Η ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΑΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΟΥ ΑΡΕΩΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΙ 8,000??
Ε,ΕΤΣΙ Η ΟΜΑΔΑ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ 200, ΑΛΛΑ ΑΝ ΒΑΛΟΥΜΕ 65ΜΥΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ, ΞΑΦΝΙΚΑ ΑΠΟΤΙΜΑΤΑΙ ΣΤΑ 115



ΑΡΑ ΤΙ ΡΟΣΤΕΡ ΕΧΟΥΜΕ???



ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΡΟΣΤΕΡ..
ΣΠΑΤΑΛΕΣ ΠΟΛΥΜΕΤΟΧΙΚΟΤΗΤΑΣ (68 ΜΥΡΙΑ)

ΣΙΣΣΕ=19 ΜΥΡΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2013
ΛΕΤΟ=11ΜΥΡΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2014

ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΙΧΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΤΕ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΦΕΤΟΣ ΕΙΤΕ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.
ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2012-13 (ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΞΕΦΟΡΤΩΝΕΤΑΙ ΔΥΝΗΤΙΚΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ)

ΡΟΥΚΑ=6,5ΜΥΡΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2012
ΛΑΖΑΡΟΣ=4 ΜΥΡΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2012
ΓΚΑΜΠΡΙΕΛ=4 ΜΥΡΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2012
ΣΙΛΒΑ=11ΜΥΡΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2011
ΚΛΕΙΤΟΝ=3,5ΜΥΡΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2012
ΚΑΤΣΟΥΡ=8ΜΥΡΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2012
ΜΕΛΙΣΣΗΣ=3,7 ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2012


ΠΡΟ ΠΟΛΥΜΕΤΟΧΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ (23,5 ΜΥΡΙΑ)

ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΔΥΝΗΤΙΚΑ ΤΟ 2012 ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ..ΑΡΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΠΟΣΟ ΕΛΑΦΡΑΙΝΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΟ ΤΡΕΛΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΤΩΝ 90+ΜΥΡΙΩΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ..

ΣΠΥΡΟ=3,4ΜΥΡΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2012 :D :D (παλι καλα που τελειωσε η συμφωνια και παιζει με τον νιονιο)
ΣΑΛΠΙ=4,3 ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2010 (ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ)
ΜΑΤΟΣ=7,5 ΜΥΡΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2012 :D :D :D :D :D :D 
ΙΒΑΝΣΙΤΣ=4 ΜΥΡΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2012 :D :D :D 
ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗΣ=3,6 ΜΥΡΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2012

ΛΟΙΠΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ=28 ΜΥΡΙΑ.



ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΔΩ, ΝΑΙ ΜΕΝ ΤΟ 2013 ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ 91 ΜΥΡΙΑ ΕΛΛΕΙΜΑ, ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ (ΠΛΗΝ ΣΙΣΣΕ+ΛΕΤΟ) ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ..
ΤΑ ΣΥΣΣΩΡΕΥΜΕΝΑ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΑ 191 (35 ΤΟ 2011, 65 ΤΟ 2012 ΚΑΙ 91 ΤΟ 2013) ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΒΑΡΔ.



ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΠΟΤΕ..
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΡΟΣΤΕΡ ΚΑΙ ΕΞΟΔΑ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΛΟΓΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ )ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ ΠΑΖΑΡΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ)..


ΟΛΑ ΤΑ ΑΚΡΙΒΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΛΗΓΟΥΝ ΤΟ 2012, ΑΡΑ ΤΗΝ ΣΕΖΟΝ 2012-13 ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΛΕΙΜΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΗΣ ΣΕΖΟΝ 2011-12 ΔΛΔ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ..

ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΠΑΛΙ 3,5 ΜΥΡΙΑ ΓΙΑ ΑΛΛΟΝ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΙΟΝΙΟ Η ΘΑ ΜΑΣ ΚΟΣΤΙΣΕΙ ΚΑΝΑΣ ΜΑΤΟΣ 7,5 ΜΥΡΙΑ..
ΑΥΤΑ ΤΑ ΞΕΧΝΑΜΕ..

ΑΡΑ ΒΑΣΕΙ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ..


ΠΩΣ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ ΜΕ ΕΛΛΕΙΜΜΑ 200ΜΥΡΙΑ ΣΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ????


ΥΓ1..  12-3-2010..
ΒΕΒΑΙΩΜΕΝΑ ΧΡΕΗ ΚΑΕ=3 ΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ..
(2 ΧΡΩΣΤΑΕΙ Ο ΓΑΝΥΜΗΔΗΣ)
ΟΧΙ ΕΛΛΕΙΜΜΑ, ΧΡΕΗ..


ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ??
ΤΑ ΧΡΕΗ ΒΕΒΑΙΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΛΕΓΧΟ Η ΜΕΛΕΤΕΣ..


υγ2..να ΤΟΝΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ..ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΕΚΤΟΞΕΥΣΟΥΝ. ΜΑΚΑΡΙ ΤΑ ΟΣΑ ΑΝΑΛΥΘΗΚΑΝ ΕΔΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ.

υγ3. ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΤΟΥ 2011 ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟ ΕΞΗΣ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ..


ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΧΑΡΗΚΑΜΕ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ..
 2 ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΛΥΠΑΤΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ..

1)ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΠΑΥΛΟΣ
2)Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ.

1)ΠΟΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΦΕΥΓΕΙ Ο ΠΑΥΛΟΣ???
(ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ)

2)ΠΟΤΕ ΕΙΠΕ Ο ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗΣ ΟΤΙ ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΝ??
ΠΟΤΕ..
ΙΣΑ-ΙΣΑ ΠΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΩΣ ΕΓΓΥΗΤΗΣ..


 ΜΑΚΑΡΙ ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΝΑ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΕΣ, ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΞΑΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΑΥΛΙΑ, ΟΙ ΚΑΚΟΙ ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ, ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟΙ  ΠΟΥ ΦΑΓΑΜΕ ΤΑ 190, ΣΥΓΝΩΜΗ ΤΑ 160, Ε ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΑ ΤΩΝ 30 Η 20 Η ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ 15ΜΥΡΙΩΝ, ΕΝ ΠΑΣΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ ΟΠΟΙΟ ΠΟΣΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕΙ.

Σχόλια

  1. Μπράβο φίλε.
    Πολύ καλά τα γράφεις.
    Είχα γελάσει προ ημερών με τα συνεχή "δημοσιεύματα" ότι δήθεν "ο κόσμος απ το Τζίγγερ πούλα πήγε στο Τζίγγερ Θεέ πάρε την ΠΑΕ".
    Κατασκευή σωτήρων, δημιουργία εχθρών, παραπληροφόρηση, ψέματα, ψέματα, ψέματα...

    Μπορώ να το αναδημοσιεύσω ελαφρώς διασκευασμένο;
    Δηλαδή να αφαιρέσω τα εξειδικευμένα στοιχεία περί Παναθηναικού και το κείμενο να αποκτήσει καθολικό χαρακτήρα περί Προπαγάνδας. Φυσικά θα βάλω link για το πρωτότυπο κείμενο από εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αδερφε εξαιρετικη δουλεια που ξεπερναει και αυτες ακομη τις "επαγγελματικες".Η προσπαθεια σου ειναι αξια συγχαρητηριων και ...αναγνωσεων.Παντα τετοια αρθρα να τα ευχαριστιομαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απλά και πάλι συγχαρητήρια. Η δουλειά που κάνεις φίλε έχει ανυπολόγιστη αξία. Είσαι από τις πιο καθαρές Παναθηναϊκές ψυχές. Σε ότι με αφορά, συστήνω τις δημοσιεύσεις σου ανεπιφύλακτα. Παραθέτεις με στοιχεία και ηρμό όσα και εγώ ανά καιρούς γράφω αλλά δίχως το χρόνο να τα στοιχειοθετήσω όπως εσύ. Τα ψέματα θα τελειώσουν και ο "εγγυητής" θα λάβει την αμοιβή που του αρμόζει. Να είσαι καλά και καλή δύναμη για τη συνέχεια.

    Τιμωρός

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου