Τελικά γίνονται γήπεδα εκεί που θέλουν οι ομάδες, ή δεν αλλάζουν οι νόμοι?

Μπορελάκος...

Μία μοναδική Μεγάλη Εβδομάδα, είχαμε ζήσει το 1996. Λίγες μέρες πριν ξεκινήσει, είχαμε την νίκη επί του Άγιαξ. Την Κυριακή των Βαίων χάνουμε από τον Ιωνικό με 2-1 (χωρίς Αποστολάκη, Μπορέλι, Καπουράνη, Καλιτζάκη) και η αεχ με τη νίκη της 1-0 επί του Απόλλωνα,  περνάει στην κορυφή  με +2β.... 

Την Μ.Τρίτη ο  Παναθηναϊκός κερδίζει 81-71 την Τσσκα και περνάει στον τελικό της Euroleague. Την M.Τετάρτη ο Παναθηναϊκός αντιμετωπίζει στο ντερμπυ κορυφής στο Οακα, την αεχ. Θέλει μόνο νίκη για να περάσει στην κορυφή και να έχει τον πρώτο λόγο γιατι πρωτάθλημα. Ο Παναθηναϊκός κατεβαίνει χωρίς Ουζουνίδη (που τραυματίστηκε τελευταία στιγμή), Αλεξούδη και Χριστοδούλου και έχοντας στον αγώνα τραυματίες τους Καλιτζάκη και Μάρκο.

Μέχρι το 78ο λεπτό η αεχ με το 0-0 αγκαλιάζει την 1η θέση και τον τιτλο. Στο79 λεπτό η κούρσα του ΓΣ, η σεντρα ακριβείας στο κεφάλι του Μπορελάκου στο όριο της περιοχής και η κεφαλιά «ψαράκι» του Χοσέ, θα στείλει την μπάλα στα δίχτυα και τον Παναθηναϊκό στην κορυφή και πρωταθλητή σε λίγες εβδομάδες.

Αν ο Μπορέλι είχε αστοχήσει, η αεχ θα ήταν πιθανότατα πρωταθλήτρια, αφού θα είχε «προίκα» το +2. Αυτο σημαίνει οτι οι 3 ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ επί Βαρδινογιάννη (1979-1996), θα είχαν τα ίδια πρωταθλήματα. Από πέντε. Για λίγα εκατοστά, ο Μπορελάκος μας χάρισε το 6ο επαγγελματικό πρωτάθλημα και άφησε την αεχ στα 4.

Σχόλια