Και το γαϊτανάκι συνεχίζεται...

Επιτυχημένοι η Αποτυχημένοι ???? (του χρόνου τι γίνεται?)


Κάθε αγώνας μπάσκετ είναι σαν μια παρτίδα σκάκι
Πολλές μικρές κινήσεις μέχρι να φτάσεις στην νίκη (ρουά-ματ).
Κάποιες φορές όμως οι παίχτες αρκούνται σε 2-3 βασικές κινήσεις.

Υπάρχουν παίχτες που ανεξαρτήτως αντιπάλου θα επιδοθούν σε στρατηγική και ανάλυση της παρτίδας και σχεδιασμό της τελικής κίνησης με κάθε λεπτομέρεια.
Πιθανόν κάποιες φορές ο αντίπαλος να μπορεί να διαβάσει τα σχέδια και να υποχρεωθούν σε αλλαγή σχεδίων η ακόμα και σε ήττα.

Υπάρχουν και παίχτες που θα αρκεστούν στο Ναπολεόντειο (το ματ του αρχάριου η το ματ του βοσκού, κόλπο που ξέρουν ακόμα και στα βουνά δλδ) αλλά αν στραβώσει η παρτίδα πελαγώνουν.
Αυτο σημαίνει κακή προετοιμασία (ποτέ δεν πας σε αγώνα με 2 κόλπα στο σακί) και κακή αντίδραση-
έλλειψη ψυχραιμίας, την ώρα της παρτίδας




Το μπάσκετ λόγω των πολλών και συνεχόμενων κινήσεων θυμίζει αρκετά το σκάκι.
Ο κάθε παίχτης (προπονητής) έχει να διαχειριστεί 16 πιόνια  (παίχτες)
Αυτός αποφασιζει πόσο θα παίξει με την βασίλισσα, πότε θα ρίξει τον αξιωματικό στην μάχη,
πότε θα θυσιάσει τα στρατιωτάκια. Τα πιόνια του δεν κάνουν όλα τις ίδιες κινήσεις. Μπορούν ΟΛΑ να κινηθούν, αλλά άλλη κίνηση κάνει το άλογο και ο πύργος και άλλη ο αξιωματικός. Τα πιόνια υπακούουν στις εντολές του παίχτη.

Η μοναδική διαφορά είναι ότι σεν έναν αγώνα κάποιοι παίχτες θα πάρουν πρωτοβουλία η κάποιοι παίχτες ενω όλα θα εφαρμοστούν τέλεια, θα αστοχήσουν στο τελικό σουτ.  Αυτό βέβαια δεν αναιρεί την προετοιμασία και την στρατηγική στην διάρκεια του αγώνα.

Στον αγώνα υπάρχει η νίκη υπάρχει και η ήττα. Και απο τα 2 αποτελέσματα ο σωστός παίχτης μαθαίνει.

Την φετινή χρονιά  στο μπάσκετ ζήσαμε πρωτόγνωρα πράγματα. Αποχώρηση 10 παιχτών και προπονητικού τιμ που ήταν μαζί επι 13 χρόνια. Σημαντική αλλαγή δίχως αμφιβολία.

Ο κόουτς Πεδουλάκης έχει εμμονή σε 2 κινήσεις.
Την απλή επίθεση με ένα σκρίν και πάσα-πάσα μέχρι να βρεθέι ο ξεμαρκάριστος στο 3 ποντο και να εκτελέσει.
Και το τάισμα του Σχορτσιανίτη όταν αυτός αγωνίζεται με σκοπό το άμεσο καλάθι η την πάσα στην περιφέρεια στον ελεύθερο παίχτη, σε περίπτωση διπλού μαρκαρίσματος. Αλλά ο Σχορτσιανίτης δεν αντέχει πάνω απο 20λεπτο και αυτό σε σπάνιες περιπτώσεις, ενώ έιναι πλέον εμφανές ότι έχει βαρύνει αρκετά και ο τρόπος παιχνιδιού του είναι προβλέψιμος απο όλους τους αντίπαλους προπονητές (καθότι κάνει την ιδια κίνηση σχεδόν 10 χρόνια)
Αυτά είναι διαπιστώσεις ανθρώπου δεν γνωρίζει σχεδόν τπτ απο μπάσκετ.
Άλλα κόλπα, δλδ εύκολο καλάθι, περιστροφές, συστήματα  για συγκεκριμένους παίχτες δεν φαίνεται να εφαρμόζονται προς στιγμήν.
Μοναδικές «παραφωνίες» οι εμπνεύσεις του Μήτσου με τον Λάσμε και το Γκίστ στα alley-hoop

Μέχρι στιγμής η ομάδα έχει κατακτήσει το κύπελλο ελλάδας, έφτασε στο ΤΟΡ-8 της ευρώπης και πάμε για τους τελικούς του πρωταθλήματος. Με τον Οσφπ έχουμε 2 ήττες στο πρωτάθλημα και 1 νίκη στον τελικό κυπέλλου. Κατ εμέ έχουμε φτάσει στο φετινό ΤΑΒΑΝΙ μας και αν η διαιτησία ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΣΦΑΖΕ ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΑΓΩΝΑ, ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΣΚΟΥΠΙΣΕΙ ΤΗΝ ΚΛΑΨΑ-ΛΟΝΑ ΜΕ 3-0 ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΛΟΝΔΙΝΟ.

(αναγκαία παρένθεση...πέραν των όσων αρνητικών θα γραφτούν στη συνέχεια, το ότι καταφέραμε με 6 1/2 παίχτες να κοντράρουμε την κλαψα-λονα με μειονέκτημα έδρας και να φτάσουμε μέχρι εδώ είναι όντως ΑΘΛΟΣ... αυτο δεν αναιρεί όμως σε τίποτα την φετινή ΤΡΑΓΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ σε όλα τα επίπεδα που έχει αφήσει την ομάδα γυμνή και σκασμένη απο τον χειμώνα και στην ουσία στέρησε την πρώτη θέση στο πρωτάθλημα απο έναν τραγικό οσφπ και την πρόκριση στο Φ4 αφού κάποιοι παίχτες ήθελαν φιάλη οξυγόνου στον 4ο αγώνα)

Αυτό που παρατηρείται μέχρι στιγμής είναι οτι η ομάδα δεν έχει σταθερότητα. Δλδ δεν ξέρεις πότε είναι σε φόρμα και πότε όχι.
Κανείς δεν θυμάται 10 συνεχόμενα καλά παιχνίδια. Κανείς δεν θυμάται 10 συνεχόμενα κακά παιχνίδια. Η ομάδα δεν έχει βρεθεί ποτέ σε φόρμα για σειρά αγώνων και ποτέ δεν έχει κάνει κοιλιά σε σειρά αγώνων.
Μπορεί να κερδίσει την Ρεάλ και να χάσει από τον Πανιώνιο, μπορεί να κερδίσει τον Οσφπ
και να χάσει δικό της παιχνίδι απο την Μάλαγα.

Οι δυνατότητες  των παιχτών γα ευνόητους λόγους δεν θα σχολιαστούν, όμως ο χρόνος συμμετοχής τους είναι ένα θεμα. Ο βασικός κορμός των 6 παιχτών παίζει 30-35 λεπτά.
Οι υπόλοιποι παίχτες για κάποιους λόγους απλά συμπληρώνουν αυτούς τους 6
Έτσι είναι λογικό κάποιοι παίχτες να είναι «σκασμένοι» αγωνιστικά και πνευματικά

Αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι η εμμονή στα 3ποντα και μάλιστα με τον μοναδικό αξιόπιστο σουτέρ (Καπόνο) να έχει αποχωρήσει. (24 τρίποντα και 20 δίποντα με τον πανιώνιο, 30-25 με πανελευσινιακο, 33-31 με ηλυσιακό, 28-27 με κολλοσό ) όλα σε αγώνες εκτός έδρας. Και πολλοί άλλοι αγώνες με κοντινά τα δυο αυτά νούμερα. Έχουμε εκτελέσει μέχρι στιγμής τα περισσότερα 3 ποντα στην Α1 σε 23 αγώνες (197/534) με ποσοστό 36%,ενω έχουμε εκτελέσει τα λιγότερα δίποντα , πίσω απο το Ρέθυμνο, (451/773) με ποσοστό 58%.

Πέρυσι στην Ελλάδα είχαμε εκτελέσει σε 26 αγώνες 999 δίποντα (πρώτοι) και 502 τρίποντα (έκτοι), ενω είχαμε πετύχει τους περισσότερους πόντους (2114) σχεδόν 100 περισσότερους απο τον δεύτερο Οσφπ , ενώ φέτος έχουμε πετύχει σχεδόν 300 λιγότερους απο τον Οσφπ (με έναν αγώνα λιγότερο). Ο μέσος όρος πόντων μας φέτος είναι 80 , ενω πέρυσι ήταν 88,1.
Απο την άλλη μεριά δεν πρέπει να μην αναγνωρίσουμε οτι στην άμυνα ΣΚΥΛΙΑΖΟΥΜΕ αφού απο τους 1593 πόντους πέρυσι , φέτος πέσαμε στους 1427

Φέτος στην Ευρωλίγκα είμαστε στην 13η θεση απο τις 16 ομάδες σε παραγωγή πόντων (1686) με την πρώτη Μπαρτσελόνα να έχει 200 περισσότερους (1851).
Έχουμε εκτελέσει τα λιγότερα 2 ποντα (403/742) με ποσοστό 54% απο όλες τις ομάδες του ΤΟΡ-16,
ενώ είμαστε τρίτοι στην εκτέλεση τριπόντων (188/518) με ποσοστό 36%.

Την περσυνή χρονιά για παράδειγμα στην Ευρωλίγκα σε ίδιο αριθμό αγώνων (23)  είμασταν στην δεύτερη θέση στα δίποντα με 476/934 μόλις 4 πίσω απο την πρώτη Μακάμπι με 938
Στα δε τρίποντα πέρυσι με 170/445 είμασταν δεύτεροι με ποσοστό 38% πίσω απο την Τσσκα.

Το αξιοπερίεργο είναι ότι η αναλογία των 2 αυτών κατηγοριών έχει μεταβληθεί δραματικά
Πέρσι είχαμε 934 δίποντα και 445 τρίποντα, δλδ τα δίποντα ήταν διπλάσια των τριπόντων (934/445=2,09). Φέτος έχουμε 742 δίποντα και 518 τρίποντα (742/518=1,4) με την αναλογία να τείνει προς την μονάδα !!!!



Μετά την ανάγνωση των στατιστικών στοιχείων ας πάμε  στα γραπτά.

Ήττες ΚΑΝΑΜΕ και θα κάνουμε , μαθηματικά βέβαιο είναι.
Και οι ήττες δεν είναι κακές αν μαθαίνουμε απο αυτές.

Όταν ας πούμε χάναμε απο τον Οσφπ τον Μαιο του 2010 (30/5) ο Ομπράντοβις δήλωνε.. ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ.



Όταν χάναμε απο το Μαρούσι στην Ευρωλίγκα (πετάξτε τις φανέλες) 4/2/2010 πάλι ο Ζότς δήλωνε..ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ




Όταν χάναμε απο την Λιέτουβος 17/2/2001 ο Ομπράντοβις δήλωνε ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ





Όταν 1/3/2008 χάναμε απο το Μαρούσι στην Ελλάδα (τρίτη συνεχόμενη ήττα σε ελλάδα και ευρώπη) ο Ζοτς δήλωνε ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ.




Το 2013 όμως τα σχόλια και η κατανομή ευθυνών αλλάζουν...

Οι παίχτες δεν χαρακτηρίζονται ως επαγγελματίες με απαιτήσεις, αλλά ως παιδιά



Tα παιδια, τα παιδια..τα φιλαρακια τα καλά..Κλασικη έκφραση που υποδηλώνει 2 πράγματα
Την ανωτερότητα αυτού που το εκφράζει (τα παιδια, εγω δεν ειμαι παιδί, έχουν να μάθουν ακόμαααααααααααα....). Και την σχέση την κοντινή και προσιτή
Τα παιδια είναι παιδιά θα κάνουν και κάνα λάθος, μην τα μαλώσουμε

ΠΑΙΔΙΑ..

Τσαρτσαρης 33 ετών

Διαμαντίδης 32.
Καπόνο 32
Λάσμε 30
Μπάνκς 31
Μασιούλις-Ούκιτς-Ξανθόπουλος 28

Πολυ μεγάλα παιδιά.


Οι παίχτες χαρακτηρίζονται ως άπειροι (κυρίως για την Ευρωλίγκα, 13-10-2012 με Ρεαλ εκτός )



ΑΠΕΙΡΟΙ (οι αγώνες είναι απο την σελίδα της euroleague και δεν αφορούν την φετινή σεζόν)

Μασιούλις ..................80 αγώνες
Ούκιτς........................ 89
Σχορτσιανίτης........... 114
Γκίστ ..........................30
Λάσμε  ........................39
Ξανθόπουλος..............11 (+39 στο Eurocup)
Τσαρτσαρης ..............211
Διαμαντίδης ..............169
Μπάνκς .....................348 (ΝΒΑ)
Καπόνο .....................509 (ΝΒΑ)
Άρμστρόνγκ .............277 (ΝΒΑ)

Πεδουλάκης 26 αγώνες ως προπονητής σε αγώνες Ευρωλίγκας ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ

(αναρωτιεται κανεις ΠΟΙΟΣ ειναι ο ΠΙΟ ΑΠΕΙΡΟΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ....)


Η ομάδα χαρακτηρίζεται κουρασμένη απο τον Ιανουάριο-Φεβρουάριο του 2013 (Ρεαλ 25-1-2013 εντός)




Κουρασμένη???? Τον Φεβρουάριο???
Τον Μάιο δλδ, μετά το ΤΟΡ-8 και ΣΤΗΝ ΈΝΑΡΞΗ των ελληνικών πλει-οφ τι θα έιναι δλδ????
Πότε πρόλαβε να κουραστεί η ομάδα σε 3 μήνες???

Αυτό σημαίνει οτι δεν γίνεται καλή διαχείριση υλικού γιατί οι αρκετοί παίχτες παίζουν 30+ λεπτά.
Άρα ή έχουμε κακές επιλογές παιχτών που δεν μπορούν να παίξουν γιατί δεν προσφέρουν, η έχουμε κακή διαχείριση σε μια 12αδα ισάξιων παιχτών


Η ομάδα επισήμως τέλη Ιανουαρίου ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥΣ (αγώνας με ΡΕΑΛ). Πότε όμως θα τους βγάλει???





Προφανώς και δεν έχει γιαυτο και σουτάρει μόνο 3 ποντα.
(19 τριποντα - 22 διποντα με Καντου, 23-26 με Ζαλκγίρις, 26-24 με Μάλαγα, 26-19 με Άλμπα, 27-30 με Ρεαλ, 29-31 με Ζαλγκίρις , 26-30 με Εφες, 24-30 με Μάλαγα, 23-26 με Ρεαλ)



Σε όσα παιχνίδια τα δίποντα ήταν διπλάσια των 3πόντων (Ρεάλ-Φενέρ) η νίκη ήταν άνετη.

Υπάρχουν ομάδες που μας δυσκολεύουν γιατί  ΈΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΑ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥΣ και ότι δεν είχαμε ανάσες (Μάλαγα  10-1-2013). Παρόλα αυτά νικήσαμε..



Επίσης μάθαμε οτι την Καθαρά Δευτέρα (18-3-13) που κερδίσαμε τον Πανελευσινιακό οι παίχτες ήταν λογικό να μην είναι συγκεντρωμένοι λόγω της ημέρας..
Σωστά.. Άλλωστε οι ξένοι παίχτες (Λάσμε-Μασιούλις-Γκίστ-Ούκιτς-Μπάνκς) κάθε χρόνο έρχονταν στην Ελλάδα την Καθαρά Δευτέρα για να φάνε λαγάνα και να πετάξουν χαρταετό .
Οι δε έλληνες που γνωρίζουν την ημέρα έπαιξαν μέχρι 20λεπτο.




8-5-2013



Δύσκολο να συγκεντρώσεις ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ απο τις ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ..
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΕΤΣΙ???
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ (ΟΙ 30 ΧΡΟΝΟΙ ΔΛΔ) δυσκολεύνοται να συγκεντρωθούν , σαν τους μαθητές τους 15 χρονους μετά απο 2 βδομαδες άνευ μαθημάτων..ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΧΑ..ΕΥΤΥΧΩΣ Ο 15ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕΣΟΛΑΒΕΙ ΑΛΛΗ ΓΙΟΡΤΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟΥΣ ΤΕΛΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΠΛΕΙ-ΠΦ.


Επίσης κάποιος θα πρέπει να μας πεί ΠΟΙΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΚΙΤΣΕΝ-ΠΑΝΚΟ-ΑΡΜΣΤΡΟΝΓΚ-ΚΑΠΟΝΟ, οι οποίοι έφυγαν και προσέφεραν ελάχιστα,  ποιός επέλεξε για βασικό σέντερ τον Σχορτσιανίτη με κλειστό 3ετές που αντέχει ενα 15λεπτο μόνο και οι πάσες του είναι στα επίσημα και ποιός επέλεξε για να συμπληρώνουν την 12αδα οι Ξανθόπουλος-Γιαννόπουλος-Σκορδίλης-Μπάνκς, αφήνωντας στην ουσία την ομάδα με 7 παίχτες με αποτέλεσμα να παίζουν οι ίδιοι και οι ίδιοι και να έχουν σκάσει.

Προσοχή η ευθύνη είναι αγωνιστική και ΟΧΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ..

Έτσι και αλλοιώς φέτος λόγω οικονομίας αποδεσμεύσαμε ένα σωρό παίχτες διότι δεν τους κάναμε προσφορά η δεν δεχτήκαμε τα παζάρια τους, απο την άλλη επιλέξαμε φτηνότερους παίχτες αλλά ως γνωστόν αναλόγως του ραφιού παέι και η ποιότητα και έτσι βρεθήκαμε ρόστερ σχεδόν 20 παιχτών καθότι έχουμε 13άδα και θα πληρωθούν μέρος του συμβολαίου οι Κίτσεν, Πάνκο, Άρμστρονγκ, Καπόνο και ο νέος γκάρντ που θα έρθει (13+5=18 παίχτες δλδ φέτος).

Προφανώς με τα λεφτά των 5 αυτών προαναφερθέντων συνολικά θα μπορούσαμε είτε να κρατήσουμε τον Χ παίχτη απο πέρυσι (βάζουμε όποιον παίχτη θέλουμε) , είτε να επιλέξουμε κάτι καλύτερο απο όλους αυτούς αλλά να μείνει και να μας βοηθήσει περισσότερο απο ότι όλοι αυτοί οι 5.

Δλδ δεν έχουμε απαίτηση να έρθει ο Λεμπρόν, αλλά έχουμε απαίτηση να μην αγοράζουμε τον Πάνκο της A2 Ιταλίας και ΙΣΠΑΝΊΑς τον Πάνκο που πέρασε για 6 εβδομάδες απο τον Παοκ και τον έδιωξαν σαν αποτυχημένο, τον Πάνκο που η μόνη ομάδα που έμεινε για 4 χρόνια ήταν η Λαγκουν-Αρο που τερμάτιζε 14η στην Ισπανία, η τον μπρατσάκια Μπάνκς που νομίζει οτι παίζει κάθε βδομάδα στο ALL STAR GAME, .

ΥΓ... Η ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΞΑΣΤΕΡΟΣ, ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ.. ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ..

ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΗΤΑΝ-ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΕΞΑΣΤΕΡΟΣ, ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΕΦΤΑΣΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΟΧΤΑΣΤΕΡΟΙ..ΜΗΝ ΒΑΖΕΤΕ ΤΑΒΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑΜΠΕΛΕΣ.. 












Σχόλια

  1. super arthro tomare. de perimena tipota ligotero vevaia. To provlima einai oti autos pou epelkse ton proponiti, ton xaraktirise 'idi petiximeno' apo flevari mina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπραβο ρε φίλε, είσαι εξαιρετικός! Μακάρι τώρα αυτά να τα καταλάβει και η διοίκηση και να κάνει τα δέοντα. Είναι κρίμα να χαθεί και άλλη μία χρονία εξαιτίας προσωπικών εμμονών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαταρχας μπραβο για το αρθρο αλλα υπαρχουν καποια κενα. Εσυ μιλας για την εποχη ομπραντοβιτς και την συγκρινεις με τη φετινη ομαδα του πεδουλακη, πραγμα που απλα δεν γινεται.
    Φετος αποχωρησαν η ουσιαστικα εκδιωχθηκαν απο την ομαδα πολλοι παικτες που ηταν βασικοι πυλωνες των επτυχιων μαζι με τν ζελικο και τον ιτουδη που ηταν προτεργατες αυτων των επιτυχιων αλλα...

    1. Δεν επικεντρωνεις στο οτι παροτι τις αποχωρησεις παικτων η ομαδα εμεινε σε υψηλο επιπεδο, κοντεψε να παει φαιναλ φορ, πηρε το κυπελλο και διεκδικει με αξιωσεις το πρωταθλημα, οποτε περιμενουμε να δουμε την καταληξη ης χρονιας. Αν παρει το πρωταθλημα η χρονια ειναι πετυχημενη, αν το χασει θα ειναι αποτυχημενη μονο αν δεν χτισεις πανω στην αποτυχια σου, δηλαδη ανανεωση βασικου κορμου παικτων και επιστροφη ζελικο.

    2. Λες οτι χασαμε απο γαυρο αλλα ουσιαστικα γνωριζεις οτι στο πρωτο ματς η ομαδα δεν εχει καμια σχεση με τη σημερινη, ενω το δευτερο του πρωταθληματος ηταν ουσιαστικα αδιαφορο αφου θελαμε καλυωη διαφιρας σε εκτος εδρας παιχνιδι με την ομαδα να μην εχει βρει τα πατηματα της.

    3. Ξεχνας οτι ομαδες δεν εχουν περασει καν τη πρωτη φαση της ευρωλιγκα -τσσκα προπερσι- αλλα δεν εγινε τιποτα. Οι ομαδες δεν αρχιζουν και τελειωνουν σε μια χρονια αλλα βαση προγραμματισμου και πλανου.

    4. Χρεωνεις στον Πεδουλακη αμστρονγκ κιστεν και πανκο αλλα δεν του χρεωνεις λασμε και γκιστ που τους ηθελε απο την αρχη και γινεσαι αδικος. Συμφωνω να του χρεωνουμε τα λαθη του αλλα και να του αναγνωριζουμε τα σωστα του.

    Κατα τα αλλα συμφωνω οτι ο προπονητης ειναι λιγος για τον ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ αλλα δεν πρεπει να δεχεται τετοια απαξιωση. Δεν ειναι καλυτερος κατα τη γνωμη μου απο τον κατσικαρη και τον μαρκοπουλο αλλα απο τον Μπαρτζωκα του γαυρου ειναι.
    Συμφωνω οτι δεν υπαρχει καθαρο επιτικο πλανο στην ομαδα πλην χοντρου και τριποντου αλλα τετοια αμυνα εγω δεν εχω ξαναδει πουθενα.
    Συμφωνω οτι δεν γινεται σωστη διαχειριση υλικου με αποτελεσμα καποιοι παικτες να αγωνιζονται συνεχεια και πολυ χρονο.

    Γενικα συμφωνω σε πολλα αλλα αν η ομαδα παρει το πρωταθλημα -που πιστευω οτι θα το παρει- τοτε ο πεδουλακης θα ειναι πετυχημενος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητε φιλε, υπαρχει και η εποχη ομπραντοβιτς 2003-05 με 2-3 παιχτες παλιους ΚΑΙ ΜΟΝΟ..
    ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΝΕΟΙ και απειροι (διαμαντιδης-τσαρτσαρης-μπατιστ λακοβιτς κλπ κλπ) που αποκτηθηκαν ως ταλεντα και δουλεψαν και εγιναν παιχταραδες..

    1) η ομαδα ειναι σε υωηλο επιπεδο ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ πιο κατω..δλδ στην ελλαδα ΠΩΣ ΘΑ ΒΓΕΙΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΣΕΙΣ ΤΕΛΙΚΟ ΚΥΠΕΛΛΟΥ??? ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΣΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΕΙ ΔΛΔ??? Ο ΜΠΑΟΚ Η Ο ΑΡΟΥΛΗΣ???..ανανεωση βασικου κορμου???
    δλδ ΔΔ-ΛΑΣΜΕ-ΜΑΣΙΟΥΛΙΣ-ΟΥΚΙΤΣ-ΜΠΡΑΜΟΣ-ΓΚΙΣΤ..οι αλλοι δεν παιζουν καθολου..α ξεχασα παιζουν 15 λεπρα συνολο τσαρτσαρης-σχορτσιανιτης

    2) ποιος φταιει που η ομαδα στην δευτερη αγωνιστικη ΗΤΑΝ ΑΝΕΤΟΙΜΗ??
    ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ ΟΤΙ ΕΔΙΩΞΑΝ 10 ΠΑΙΧΤΕΣ? ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ ΟΤΙ Ο ΓΑΥΡΟΣ ΕΧΕΙ ΕΤΟΙΜΗ ΟΜΑΔΑ?
    ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ ΤΙ ΕΣΤΙ ΚΙΤΣΕΝ-ΠΑΝΚΟ-ΑΡΜΣΤΡΟΝΓΚ???

    και στο δευτερο λες η ομαδα δεν ειχε βρει τα πατηματα της.
    ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ..ΔΕΝ ΤΑ ΒΡΗΚΕ ΣΕΜΠΤΕΜΒΡΙΟ, ΔΕΝ ΤΑ ΒΡΗΚΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ, ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΑ ΒΡΕΙ?? ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ???
    Ποιος προγραμματιζει ποτε θα ειναι σε πληρη φορμα η ομαδα???

    3) συμφωνω, αυτο που φοβαμαι ειναι οτι δεν εχουμε πλανο...

    4) ΔΕΝ ΧΡΕΩΝΩ ΣΤΟΝ ΠΕΔΟΥΛΑΚΗ ΠΑΙΧΤΕΣ..
    γραφω οτι ΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ ΑΥΤΩΝ , ΤΗΝ ΦΥΓΗ ΚΑΠΟΝΟ, ΤΟΝ ΕΡΧΟΜΟ ΤΟΥ ΚΑΡΙ κλπ κλπ..
    ΠΟΙΟΣ ειπε ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΙΤΣΕΝ?
    ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ Ο ΜΠΑΝΚΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΙΤΣΕΝ???
    ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΡΙ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΑΝΚΣ , ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΙΤΣΕΝ???

    ΔΛΔ ολη την χρονια λεγαμε για μπατζετ , ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΟΜΑΣΤΕ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΚΛΠ ΚΛΠ..

    ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΙΤΣΕΝ-ΑΡΜΣΤΡΟΝΓΚ-ΚΑΠΟΝΟ-ΠΑΝΚΟ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΕΠΑΙΞΑΝ, ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΡΙ..
    ΑΡΑ
    1) δεν εχουμε οικονομικο προβλημα ειναι ξεκαθαρο
    2) δεν εχουμε καλο σκαουτινγκ καθοτι με 500.000 η 400.000 μπορεις να βρεις παιχτες οπως ο κιτσεν η ο μπανκς αλλα μπορεις να βρεις και οπως ο λασμε

    Η ΧΡΟΝΙΑ ΑΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ , ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΟΤΙ Ο ΓΑΥΡΟΣ ΕΧΕΙ 2 ΕυΡΩΚΟΥΠΕΣ ΚΑΙ 2 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΣΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ειναι αποτυχημενη ΠΛΗΡΩΣ..
    δυστυχως ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΟΥΠΑ, ΤΗΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ..
    ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ..

    ευχαριστω για τα επιχειρηματα σου και την δυνατοτητα διαλογου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου